Πως πήγαν οι πωλήσεις του BMW Group τον Ιανουάριο

Ποια μοντέλα που έρχονται θα κάνουν την διαφορά 

BMW i3

Το BMW Group ξεκίνησε το 2019 με θετικό πρόσημο στις πωλήσεις: οι παγκόσμιες παραδόσεις των τριών πολυτελών μαρκών της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 0,5% τον Ιανουάριο, φτάνοντας τα 170.463 αυτοκίνητα BMW, MINI και Rolls-Royce. Είναι το ισχυρότερο ξεκίνημα χρονιάς στην ιστορία της εταιρίας, παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επηρεάζουν τη βιομηχανία σε αρκετές αγορές. Τον Ιανουάριο, οι πωλήσεις της BMW ανέβηκαν κατά 0,8% φτάνοντας τις 149.616 παραδόσεις σε όλο τον κόσμο, νέο ρεκόρ μήνα. Η περιορισμένη διαθεσιμότητα μερικών compact μοντέλων και η τρέχουσα αλλαγή μοντέλου της BMW X5 και της BMW Σειράς 3 αντισταθμίστηκε από τις πωλήσεις της BMW X3, που υπερδιπλασιάστηκαν (22.818 / +138,3%) και τις πωλήσεις της νέας BMW X4 (4.397 / +36,9%).


Οι συνολικές πωλήσεις του τμήματος ‘BMW Group Electrified ’ αυξήθηκαν κατά 1,4% συγκριτικά με τον περσινό Ιανουάριο, με συνολικές παραδόσεις 7.234 μονάδων σε όλο τον κόσμο. Αυτή η αύξηση επιτεύχθηκε παρά την περιορισμένη διαθεσιμότητα δύο βασικών plug-in υβριδικών μοντέλων λόγω αλλαγής μοντέλου – το λανσάρισμα των νέων BMW 330e και BMW X5 xDrive45e αργότερα μέσα στη χρονιά αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις της γκάμας ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων της εταιρίας. Το BMW i3 είναι το best-seller της εταιρίας στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων. Το λανσάρισμα στο τέλος της περσινής χρονιάς, μιας προαιρετικής, νέας ισχυρής μπαταρίας απογείωσε τις πωλήσεις του i3 τον Ιανουάριο στις 2.598 μονάδες, αύξηση 30,4% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Η BMW 530e ήταν επίσης σημαντικός συντελεστής ανόδου, με παραδόσεις έως 82,0% (1.722). 

Το 2019 θα λανσαριστεί επίσης το MINI Electric – το πλήρως ηλεκτρικό όχημα που θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά. Αυτό προτίθεται να συνεχίζει την επιτυχία του MINI Countryman Cooper S E plug-in hybrid (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,5-2,4 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13,7-13.4 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 56-55 g/km), που είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 25,7% τον Ιανουάριο (1.027) διεκδικώντας το 18,0% των πωλήσεων του MINI Countryman. Οι παραδόσεις της μάρκας MINI τον Ιανουάριο ανήλθαν στις 20.575 (-1,7%).

Μετά την όγδοη συνεχή χρονιά ρεκόρ, η BMW Motorrad ξεκίνησε το 2019 με άνοδο +1,5%. Συνολικά, 8.578 πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi-scooters της BMW Motorrad παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο τον Ιανουάριο.


Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top