Τα μυστικά της νέας  BMW S 1000 RR 

Πιο ελαφριά πιο γρήγορη και ευκολοδήγητη

BMW S 1000 RR

Η νέα BMW S 1000 RR έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην EICMA του 2018. Με πλήρως επανασχεδιασμένο κινητήρα και ανάρτηση, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατά 8 ίππους  που φτάνει τώρα τους 207  ίππους  και με χαμηλότερο βάρος από τα 208 κιλά  στα 197 κιλά  (193,5 κιλά  με το Πακέτο M), η σούπερ σπορ μοτοσικλέτα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009 μπαίνει τώρα στην τρίτη, εντελώς νέα γενιά της. Πέρα από τις βελτιωμένες επιδόσεις, ανάμεσα στους στόχους της νέας RR ήταν να γυρίζει κατά ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα στην πίστα από την προηγούμενη, να διαθέτει πιο φιλική στο χρήστη σχεδίαση καθώς και να προσφέρει βέλτιστο έλεγχο και να είναι ευκολοδήγητη. Η  BMW Motorrad έχει ανεβάσει σε εντελώς άλλο επίπεδο συστήματα υποβοήθησης όπως τα traction και wheelie control, το ABS και το Hill Start Control. Το ίδιο βέβαια ισχύει για τα φώτα LED και τα TFT όργανα της μοτοσικλέτας.Ο πίνακας οργάνων της νέας RR είναι πλήρως επανασχεδιασμένος και ενδείκνυται ακόμη περισσότερο για αγωνιστική χρήση. Πέρα από την πληθώρα πληροφοριών που παρέχει στον αναβάτη, οι τεχνικοί της BMW Motorrad φρόντισαν η οθόνη να είναι απόλυτα ευανάγνωστη ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες φωτισμού

 


Και στον τομέα της ανάρτησης επίσης, οι τεχνικοί της BMW Motorrad, εξάντλησαν κάθε δυνατότητα.  Οι απαιτήσεις στο σχεδιασμό του νέου σκελετού, πέρα από τη βελτίωση της συνολικής εργονομίας της μοτοσικλέτας, ήταν να διοχετεύονται τα φορτία απευθείας στον κινητήρα με τον πιο άμεσο τρόπο. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά της νέας RR είναι βελτιωμένα σημαντικά χάρη στη νέα γεωμετρία της θέσης οδήγησης, τη βελτιωμένη κατανομή των φορτίων στους τροχούς και την ελαχιστοποίηση της συνολικής μάζας της. Το νέο μοχλικό σύστημα Full Floater Pro στην πίσω ανάρτηση συνετέλεσε επίσης σημαντικά στην αξιοσημείωτη βελτίωση της απόδοσης της ανάρτησης. Συνολικά, οι αναβάτες της νέας RR, μπορούν να απολαμβάνουν ακόμη καλύτερο κράτημα, αυξημένη ελκτική πρόσφυση και καλύτερη αίσθηση σε όλους τους ρυθμούς οδήγησης, ακόμη και στο απόλυτο όριο με το σύστημα Dynamic Damping Control (DDC) 

 

 

Για τη βέλτιστη ρύθμιση της μοτοσικλέτας σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης, η νέα RR διαθέτει τέσσερα βασικά προγράμματα, “Rain”, “Road”, “Dynamic” και “Race”. Για όσους θέλουν να εντρυφήσουν στον κόσμο της πίστας και της αγωνιστικής οδήγησης, το προαιρετικό πακέτο “Pro Modes” προσφέρει τρία επιπλέον προγράμματα οδήγησης (Race Pro 1-3) τα οποία είναι απόλυτα ρυθμίσιμα.  Η νέα RR είναι στάνταρ εξοπλισμένη με ABS Pro και Dynamic Traction Control. 


Βαγγέλης Γκούμας

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top