Δείτε πόσα αυτοκίνητα πούλησε το BMW Group 

Άνοδος για τα υβριδικά οχήματα BMW και MINI

BMW i3

Τα πρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς, το BMW Group αύξησε τις παγκόσμιες πωλήσεις του κατά 1,3% (1.834.810 μονάδες), παρά τις συνεχιζόμενες αντιξοότητες σε αρκετές από τις μεγαλύτερες αγορές πωλήσεων. Οι πωλήσεις Σεπτεμβρίου επηρεάστηκαν από το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον στην Ευρώπη και μειώθηκαν κατά 0,8% (237.781), καθώς η εταιρία συνέχισε μία στρατηγική προτεραιότητας στην κερδοφόρα ανάπτυξη.

 

 

Οι παραδόσεις BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric το μήνα Σεπτέμβριο ανήλθαν στις 14.559 μονάδες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 35,0% έναντι του περσινού Σεπτεμβρίου και ο καλύτερος μήνας στην ιστορία των ηλεκτρικών και plug - in υβριδικών μοντέλων του BMW Group. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς ανέρχονται σε 97.543 (+42,0%), επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τη θέση του BMW Group ως παγκοσμίως κορυφαίου παρόχου premium ηλεκτροκίνησης. Από το 2013 που κυκλοφόρησε το πρωτοποριακό BMW i3, συνολικά πάνω από 313.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα του BMW Group έχουν παραδοθεί σε πελάτες.

 

 

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, παρουσιάστηκαν το νέο BMW i3 (120 Ah) (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13.1 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km)* και το BMW i3s (120 Ah) (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14,6 – 14,0 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km)* με χωρητικότητα μπαταρίας αυξημένη στα 120Ah. Και οι δύο εκδόσεις i3 προσφέρουν τώρα αυξημένη αυτονομία κατά 30%, που σημαίνει ότι σε καθημερινή χρήση, η αυτονομία τους αγγίζει τα 260 km Η εταιρία στοχεύει σε συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων της τάξεως του μισού εκατομμυρίου μέχρι το 2020. Μέχρι το 2025, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον 25 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στη γκάμα του, 12 από τα οποία θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Η μάρκα BMW σημείωσε αύξηση πωλήσεων με συνολικά  200.710 (+0,8%) νέα οχήματα BMW παραδόθηκαν το Σεπτέμβριο, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό πωλήσεων των πρώτων εννέα μηνών της χρονιάς σε 1.566.216 (+1,9%)


Οι πωλήσεις MINI μειώθηκαν ελαφρά τα τρία πρώτα τρίμηνα, με συνολικές παραδόσεις 265.935 (-2,0%) σε όλο τον κόσμο. Το Σεπτέμβριο, οι παραδόσεις MINI σημείωσαν πτώση 9,2% (36,731), καθώς η μάρκα εστιάζει στην κερδοφορία σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά.

 


Οι πωλήσεις της Rolls - Royce τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2018 σημείωσαν άνοδο 13,5% (2.659) από πέρσι. 
 

 

Οι πωλήσεις της BMW Motorrad παραμένουν στα ίδια, πολύ υψηλά, περσινά επίπεδα. Συνολικά, 126.793 (-0,8%) πελάτες παρέλαβαν τη νέα τους μοτοσικλέτα ή maxi-scooter τα πρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς. Το Σεπτέμβριο, 14.124 (+0,2%) μονάδες πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο.


Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top