Παρουσιάζουμε το νέο Ford Focus και τις τιμές του 

Το καλύτερο που βγήκε μέχρι σήμερα  

Ford Focus

Ακούγαμε πολλά  για τα προσόντα του νέου Ford Focus αλλά δεν είχαμε την ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε. Ήρθε η ώρα λοιπόν να σας πούμε τις εντυπώσεις μας από το νέο μικρομεσαίο μοντέλο στην παρουσίαση που έγινε στους δημοσιογράφους. Μιλάμε για την τέταρτη γενιά του δημοφιλούς αυτοκινήτου η οποία είναι φουλαρισμένη με σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Μάλιστα το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού ξεκινά  από την βασική έκδοση η οποία περιλάμβανει μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, ESP, hill assist ,4 ηλεκτρικά παράθυρα,ηλεκτρικούς καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5 ιντσών, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας,προειδοποίηση εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας, εμπρός προβολείς ομίχλης ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και άλλα..

Ξεκινώντας την παρουσίαση από το εξωτερικό βλέπουμε ότι το η 4η γενιά  παραπέμπει κατευθείαν σε Focus διατηρώντας την ρήση ότι «πετυχημένη συνταγή δεν αλλάζει» τουλάχιστον στα βασικά. Διότι το νέο Focus δείχνει με τις πιο ήπιες γραμμές του αισθητά πιο δυναμικό πιο σύγχρονο αλλά και πιο κομψό. Μπροστά εντυπωσιάζει ο συνδυασμός της μεγάλης μάσκας με τα φωτιστικά σώματα τεχνολογία ς led ενώ η αλλαγή στο πίσω μέρος εντοπίζεται στην οριζόντια διάταξη των φωτιστικών σωμάτων αντί της κάθετης που μας είχε συνηθίσει η Ford στο παρελθόν. 


Στην επιβλητικότητα  του αμαξώματος  συνεισφέρουν και οι μεγαλύτεροι και πιο «φουσκωμένοι» προφυλακτήρες.  Επιπλέον οι διαστάσεις έχουν αυξηθεί με το μήκος να αγγίζει τα α 4.378 χλστ. (+20 χλστ.),ενώ στο μεταξόνιο η αύξηση είναι μεγαλύτερη κατά 20 χιλιοστά τιμές που συνεισφέρουν στους μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους και στην καλύτερη οδική συμπεριφορά..Ο αεροδυναμικός συντελεστής πλέον έχει κατέβει στο cd:0.273.Το Focus απατάει πάνω στη νέα πλατφόρμα C2  της Ford, που έχει βελτιώσει κατά 20% την ακαμψία του αμαξώματος.


Το εσωτερικό διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με tech στοιχείο την έγχρωμη οθόνη 6 ιντσών ν η οποία μοιάζει να αιωρείται στο κέντρο του ταμπλό .Μέσω αυτής προβάλλονται όλες οι πληροφορίες των ηλεκτρονικών συστημάτων αλλά και της τελευταίας γενιάς συστήματος πολυμέσων Ford SYNC 3 .O κατάλογος των νέων συστημάτων είναι μακρύς. Σε αυτό συμπεριλαμβάνεται το για πρώτη φορά Head Up Display, η ασύρματη φόρτιση του κινητού, η σύνδεση μέχρι και 10 συσκευών με Wi-Fi hot spot .Υπάρχει διαθέσιμη η εφαρμογή FordPass Connectαπό την οποία εντοπίζεις το όχημα σου και έχεις την δυνατότητα τεχνικού ελέγχου, του αυτόματου ξεκλειδώματος ή ακόμη και της ασύρματης λειτουργίας του κινητήρα στις αυτόματες εκδόσεις. 


Η νέα καρδιά του είναι ο  υπερτροφοδτούμενος diesel 1,5 λίτρων τεχνολογίας  EcoBlue diesel που καλύπτει τις τελευταίες αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.Το αθόρυβο και πολιτισμένο για τον χαρακτήρα του μοτέρ αποδίδει 120 ίππους στις 3600 σ.α.λ. ενώ η τιμή της ροπής των 30,6 κιλών είναι διαθέσιμη από τις 1750 σ.α.λ. Το μοτέρ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων η κλιμάκωση του οποίου είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην οικονομία καυσίμου. Ο οδηγός έχει στην διάθεση του τρία διαφορτικά προγράμματα οδήγησης Νormal, Eco, Sport  που ακλύπτον το καθένα ξεχωριστά τις διαθέσεις του οδηγού για οικονομική, άνετη ή γρήγορη οδήγηση. Στην Ελλάδα θα διατίθεται ο χιλιάρης βενζινοκινητήρας  EcoBoost με 125 ίππους και ο νέος 1.5 λίτρων EcoBoost σε 150 και 182 ίππων.Στις εκδόσεις diesel είναι διαθέσιμος κινητήρας 1.5 λίτρων με 95 και 120 ίππους.Υπάρχει επιλογή μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με 6 σχέσεις και του αυτόματου με 8 σχέσεις ο ποίος λειτουργεί μέσω πρωτότυπου και εύχρηστου περιστροφικού διακόπτη.

Tο νέο Focus διαθέτει ανάρτηση με  Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά  και ημιάκαμπτο πίσω άξονα πίσω και νέα ελατήρια με την διαφορά ότι έχει γίνει η ίδια ρύθμιση με αυτή του  Fiesta ST. .Στην πράξη το Focus  ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού με το τιμόνι να έχει σαφώς καλύτερη αίσθηση και βάρος από πριν προσφέροντας την απαραίτητη πληροφόρηση. Αρέσει ιδιαίτερα ο τρόπος που περνά πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου  χωρίς αναπηδήσεις στις εγκάρσιες  τομές  και χωρίς να περνούν ενοχλητικοί τριγμοί στο «δεμένο» εσωτερικό.
Επιπλέον η ποιότητα κύλισης παραπέμπει σε μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλο  περνά από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να «δυσανασχετεί», με το φιλτράρισμα να είναι άκρως αποτελεσματικό και το πλαίσιο να δείχνει πιο «δεμένο» και συμπαγές από κάθε άλλη φορά ώστε να αφήσει εκτός καμπίνας κραδασμούς και αναπηδήσεις. Το σύστημα ανίχνευσης λακκουβών του νέου Focus Continuously Controlled Damping είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό. Αισθητή είναι και η βελτίωση στο πεδίο της ηχομόνωσης, αφού οι εξωτερικοί θόρυβοι απομονώνονται πιο αποτελεσματικά από ποτέ από το εσωτερικό, ώστε σε συνδυασμό και με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, να προσφερθεί στους επιβάτες ένα όσο το δυνατόν πιο ήσυχο ταξίδι. Το τιμόνι από την πλευρά του έχει για μια ακόμη φορά πολύ καλή αίσθηση, είναι άμεσο και παρέχει την πληροφόρηση που απαιτείται. 


Όσον αφορά το κόστος  απόκτησης  ξεκινά από τα 17.894 ευρώ για την έκδοση (1.0 EcoBoost με τα 125 άλογα .  και 19.901 ευρώ για την έκδοση 1.5 EcoBlue diesel-με τα 95 άλογα . Η έκδοση της δημοσιογραφικής δοκιμής με τον 1500άρη πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων είναι στα  20.927 ευρώ.

Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top