Αποτελεσματικό φαίνεται πως είναι στην τσέπη των καταναλωτών το κυνήγι των προσφορών στα σούπερ μάρκετ.
Με βάση την έρευνα του Ινστιτούτου Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, 9 στους 10 καταναλωτές εξοικονομούν χρήματα μέσω προσφορών, κουπονιών και δωροεπιταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ.
Επτά στους δέκα καταναλωτές γλυτώνουν τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών τους και ένας στους τέσσερις τουλάχιστον 20%. Το 74% του κοινού δηλώνει πως αυτό που κυνηγάει στο σούπερ μάρκετ είναι οι προσφορές, ενώ έξι στους δέκα επιλέγουν που θα ψωνίσουν ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, τις προσφορές.
Το ετήσιο ύψος που εξοικονομούν τα νοικοκυριά ανέρχεται σε 300 ευρώ το χρόνο.