ΑΡΧΙΣΑΝ τα ΟΡΓΑΝΑ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Γεωργιάδης: «Μας έδιναν 300 εκατ. και σας δίνουν 45»

Σφοδρή κριτική και από το Ποτάμι - Πρώτη ανάρτηση 16.41

ΑΡΧΙΣΑΝ τα ΟΡΓΑΝΑ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Γεωργιάδης: «Μας έδιναν 300 εκατ. και σας δίνουν 45»

​Έξαλλος έγινε ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, Α. Γεωργιάδης με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηροδρόμους έναντι 45 εκατ. ευρώ, καθώς θυμήθηκε ότι στο παρελθόν, όταν και ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αντιπολίτευση, εξαπέλυε επιθέσεις κατά της ΝΔ γιατί ήθελε να την πουλήσει για 300 εκατ. ευρώ.

Ανέβασε μάλιστα στο Twitter, ένα άρθρο της Αυγής από τις 15 Ιουλίου 2013, όπου η εφημερίδα χαρακτήριζε «προκλητικά χαμηλή τιμή» τα 300 εκατ. ευρώ που αξίωνε η τότε κυβέρνηση Σαμαρά για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Και μετά ενοχλούνται που τους λέω πολιτικούς απατεώνες. Τα 300 εκατ. ευρώ ήταν ξεπούλημα, τα 45;», έγραψε ο Α. Γεωργιάδης στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.

mesa_48.jpg

Για το ίδιο ζήτημα γίνεται "χαμός" σήμερα στα social media και από απλούς πολίτες, οι οποίοι υπενθυμίζουν την κατηγορηματική άρνηση του Αλέξη Τσίπρα στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά την περιβόητη τότε συνέντευξη τύπου στη ΔΕΘ, το φθινόπωρο του 2014, που έμεινε γνωστή σαν "πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης".

Μόνο που μαζί με διάφορα άλλα που έμειναν στην εξαγγελία ("σεισάχθεια" κλπ) , προστέθηκε τώρα η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ΔΕΝ θα γινόταν...

Ποτάμι: Επιδοτείς με 750 εκ. ευρώ. καταγγέλλεις ως λίγα τα 300 και πουλάς με 45!

Σκληρή κριτική στην αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το συγκεκριμένο τίμημα ασκεί και το Ποτάμι με ανακοίνωσή του στην οποία αναφέρει:
«Η ιστορία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αποτυπώνει όλη την παράνοια που ζούμε στη χώρα. Πριν από 2 χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατομμυρίων. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον έλληνα φορολογούμενο 750 εκατομμύρια, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατομμύρια. Ποιος πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 245 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα.

ΥΓ. Ας φροντίσουν οι συνάδελφοι του υπουργοί, να συμπαρασταθούν τουλάχιστον στον κ. Σπίρτζη. Δεν είναι και λίγο να υπογράφεις εσύ να δοθούν αυτά που κατήγγειλες ότι ξεπουλιούνται».
Θεοχάρης: Θα κλάψει και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο Σπίρτζης;
«Το τί��ημα των 300 εκατομμυρίων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημα και των 45 εκατομμυρίων σήμερα είναι επιτυχία; Θα κλάψει μήπως και για αυτήν ο κ. Σπίρτζης;», διερωτήθηκε από την πλευρά του ο ανεξάρτητος βουλευτής και επικεφαλής του πολιτικού φορέα «Δημοκρατική Ευθύνη» Χάρης Θεοχάρης,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πουλήθηκε στους Ιταλούς για 45 εκατομμύρια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top