Είναι το δεύτερο υποβρύχιο «τύπου 214», μετά το… περιβόητο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» και το πρώτο που κατασκευάζεται στην Ελλάδα, αφού το «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» φτιάχτηκε στη Γερμανία.
Θα ακολουθήσει σε καθέλκυση ο «ΜΑΤΡΩΖΟΣ» που θα πέσει στο νερό για δοκιμές το Νοέμβριο και στη συνέχεια έπεται ο «ΚΑΤΣΩΝΗΣ» που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί κατασκευαστικά.
Υπάρχει ακόμα και το παλαιότερο υποβρύχιο «τύπου 209» που εκσυγχρονίζεται σε «214», το «ΩΚΕΑΝΟΣ», που αναμένεται αυτές τις μέρες να πέσει στο νερό για δοκιμές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για αυτά τα 5 υποβρύχια η χώρα μας έχει δώσει από το έτος 2000 -που έγινε η αρχική συμφωνία- 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι το επιχειρησιακό κόστος για το Πολεμικό Ναυτικό από την έλλειψη, τόσα χρόνια, των υποβρυχίων, ανέρχεται σε 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η Ελλάδα έχει κάνει αγωγή σε Γερμανούς και Άραβες και διεκδικεί στο Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο γύρω στα 7 δισεκατομμύρια ευρώ. Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.