Παράταση έως 17 Ιουλίου για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ»

Ποιοι ωφελούνται

Oι αιτήσεις για τα προγράμματα «Εξοικονομώ 2025» και «Αλλάζω Θέρμανση και Θερμοσίφωνα»/Βίντεο αρχείου Σκάι

Παράταση στην καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης των εργασιών για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που χρηματοδοτούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Η νέα προθεσμία αφορά τους ωφελούμενους που υλοποιούν παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης και μεταφέρεται στην Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο newpost.gr