Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε σήμερα το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας που θα δίνει γρήγορες απαντήσεις στους πολίτες, σε θέματα ασφαλιστικά και εργασιακά.
Ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης στις ανακοινώσεις για το τηλεφωνικό κέντρο 1555
Κατώτατος Μισθός: Όλες οι ερωτήσεις και απαντήσεις
Ο τηλεφωνικός αριθμός 1555, θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα χωρίς χρέωση για τους πολίτες, στις ερωτήσεις των οποίων θα δίνονται απαντήσεις από το εξειδικευμένο προσωπικό ή θα προωθείται το ερώτημά τους προς απάντηση από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Χατζηδάκης σε υπαλλήλους ΕΦΚΑ: Είμαστε υπηρέτες και όχι εξουσιαστές πολιτών
Η πρώτη φάση λειτουργίας του, αφορά στην εξυπηρέτηση για τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Όπως είπε ο Υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, «είναι κάτι που το χρωστάγαμε εδώ και δεκαετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται» .
myEFKAlive: Εγκαινίασαν τη νέα ψηφιακή υπηρεσία Χατζηδάκης και Πιερρακάκης