Στον ρυθμό των προσφορών κινείται η αγορά. Το μυστικό πλέον του επιχειρηματία για να δει μια κίνηση στα ταμεία του αφού ένας στους δυο καταναλωτές ψωνίζει πλέον μόνο με προσφορές και δώρα.
" Ναι" λένε στις προσφορές . τα εκπτωτικά κουπόνια και τις δωροεπιταγές οι καταναλωτές, όπως δηλώνουν στην κάμερα του Star.
«Αν δεν κάνεις προσφορές δεν μπαίνει ο άλλος μέσα. Θα μπει, θα δει, θα ρωτήσει και αν δεν κάνεις στο ράφι θα κάνεις σίγουρα στο ταμείο» δηλώνει ο ιδιοκτήτης επιχείρησης Γιάννης Φραγκάκος.
Ένας στους δυο καταναλωτές επιλέγει την προσφορά και το εκπτωτικό κουπόνι, απο απορρυπαντικά και καλλυντικά μέχρι τα είδη σπιτιού ...
Συγκεκριμένα, το 45,2% των καταναλωτών δηλώνει πλέον οτι χρησιμοποιεί πάντα εκπτωτικά κουπόνια και ενώ το ποσοστό των επώνυμων προϊόντων που διατίθεται σε προσφορά στα καταστήματα από 33,1% το 2009 εκτοξεύτηκε στο 51,7% πέρυσι.
Η αγορά άλλαξε πλέον καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών αγοράζει βάσει προσφοράς και όχι μάρκας.