Με τέτοια «παγ��μάρα» που έχουν επιφέρει οι απανωτοί φόροι, λογικό είναι η εφορία να ψάχνει τρόπους να… συσφίξει τις σχέσεις της με τους πολίτες.Με απόφαση του Χάρη Θεοχάρη προκηρύχθηκε διαγωνισμός με στόχο «
την ενδυνάμωση της φορολογικής συνείδησης στην κοινωνία και ενίσχυση των σχέσεων του φορολογικού μηχανισμού με τους πολίτες»!
Ο διαγωνισμός θα γίνει με σφραγισμένες προσφορές και με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα -από οικονομικής απόψεως- προσφορά, με τη συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη να ανέρχεται
έως το ποσό των 73.800 ευρώ.Όπως αναφέρεται, σκοπός της επικοινωνιακής καμπάνιας θα είναι «
η αποτελεσματικότερη πληροφόρηση/ενημέρωση της κοινής γνώμης, των κοινωνικών εταίρων και ειδικών ομάδων αναφορικά με τους στόχους της Γενικής Γραμματείας Εσόδων μέσα από την εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής».