Σπουδαίο μυαλό! 16χρονος ισχυρίζεται πως ανακάλυψε θεραπεία για επικίνδυνη μορφή καρκίνου

Δημιούργησε το τεστ διάγνωσης του Αλτσχάιμερ

​Ο 16χρονος Krtin Nithiyanandam που έγινε γνωστός πέρυσι, όταν κέρδισε το «Google Science Fair», δημιουργώντας τεστ διάγνωσης πρόωρων δειγμάτων της νόσου Αλτσχάιμερ, αυτή την φορά ισχυρίζεται πως ανακάλυψε θεραπεία για έναν από τους πιο επικίνδυνους τύπους καρκίνου του μαστού.

Συγκεκριμένα, ο νεαρός Ινδός πιστεύει πως βρήκε τον τρόπο να μετατρέψει τον τριπλά αρνητικό καρκίνο του μαστού σε μορφή που μπορεί να δεχθεί θεραπεία.

«Οι περισσότεροι καρκίνοι έχουν υποδοχείς στην επιφάνεια τους που συνδέονται με φάρμακα όπως η ταμοξιφαίνη, ωστόσο, ο «τριπλά αρνητικός καρκίνος δεν έχει υποδοχείς, με τις θεραπείες να μην λειτουργούν», εξηγεί ο νεαρός στην Telegraph.

«Η πρόγνωση για τις γυναίκες με καρκίνο χαμηλής διαφοροποίησης δεν είναι πολύ καλή, οπότε ο στόχος είναι να ξαναγυρίζουμε τον καρκίνο σε μια μορφή που να μπορεί να θεραπευθεί. Η πρωτεΐνη ID4 σταματά τα καρκινικά κύτταρα χαμηλής διαφοροποίησης από το να διαφοροποιηθούν, οπότε έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να μπλοκαριστεί η πρωτεΐνη ID4», τονίζει και προσθέτει:

«Έχω βρει έναν τρόπο να ''φιμώσω'' τα γονίδια που παράγουν ID4 που μετατρέπουν τον καρκίνο σε μια λιγότερο επικίνδυνη μορφή».

Ο Krtin Nithiyanandam στοχεύει στο να τραβήξει την προσοχή της επιστημονικής κοινότητας, ώστε να συνεχίσει την έρευνά του.