ΦΩΤΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ!Ανακαλύφθηκε μοναδικός μετεωρίτης που έπεσε πριν από 470 εκατ. χρόνια στη Γη!

Σε σουηδικό λατομείο

​Οι επιστήμονες ανακάλυψαν σε ένα λατομείο ασβεστολίθου στη νότια Σουηδία μια μυστηριώδη εξωγήινη πέτρα με μέγεθος μπισκότου, η οποία στη γεωχημική σύστασή της δεν μοιάζει με καμία άλλη από όσες έχουν βρεθεί στη Γη.

Θεωρείται ότι είναι ένα είδος μετεωρίτη άγνωστο έως σήμερα, το οποίο προέρχεται από κάποια πανάρχαια σύγκρουση αστεροειδών πριν 470 εκατ. χρόνια.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον γεωλόγο Μπίργκερ Σμιτζ του Πανεπιστημίου της Λουντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Nature Communications", σύμφωνα με το BBC και το Γαλλικό Πρακτορείο, θεωρούν ότι πρόκειται για τον πρώτο «εξαφανισμένο» μετεωρίτη, δηλαδή για μια κατηγορία μετεωριτών που δεν πέφτει πια στον πλανήτη μας κατά καιρούς, γι' αυτό ποτέ έως τώρα δεν είχε βρεθεί κάτι ανάλογο.

Επί πέντε χρόνια οι επιστήμονες αποκαλούσαν την πέτρα «το μυστηριώδες αντικείμενο», ώσπου μετά από πολλές αναλύσεις, κατέληξαν ότι πρόκειται για ασυνήθιστο μετεωρίτη.

«Γνωρίζαμε για εξαφανισμένα ζώα, τώρα υποθέτουμε ότι μπορεί να υπάρχουν και εξαφανισμένοι μετεωρίτες», δήλωσε ο Σμιτζ, ο οποίος δεν απέκλεισε ότι στο μέλλον θα βρεθούν και άλλα είδη άγνωστων μετεωριτών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.