ΤΡΑΓΩΔΙΑ EgyptAir: Τα ΜΑΚΑΒΡΙΑ ευρήματα και τα άφαντα ΜΑΥΡΑ κουτιά- ΔΕΙΤΕ τα πιθανά σενάρια

Δυο μέρες μετά και τα ερωτήματα παραμένουν

ΤΡΑΓΩΔΙΑ EgyptAir: Τα ΜΑΚΑΒΡΙΑ ευρήματα και τα άφαντα ΜΑΥΡΑ κουτιά- ΔΕΙΤΕ τα πιθανά σενάρια

​Καθίσματα, αποσκευές και ανθρώπινα μέλη εντοπίστηκαν 290 χλμ. βόρεια της Αλεξάνδρειας, σε απόσταση 5 μιλίων από το σημείο που εξαφανίστηκε το μοιραίο αεροσκάφος της EgyptAir, τα ξημερώματα της Πέμπτης.

Νωρίτερα είχε εντοπιστεί πετρελαιοκηλίδα στην Μεσόγειο όχι πολύ μακριά από το σημείο που πιστεύουν ότι συνετρίβη το αεροσκάφος. Οι ομάδες διάσωσης, ωστόσο, δεν έχουν καταφέρει να πιάσουν σήμα από το μηχανισμό του μαύρου κουτιού το οποίο μπορεί να βρίσκεται σε βάθος 3χλμ. Η περιοχή «στόχος» των ερευνών είναι από τις πιο βαθιές της Μεσογείου.

Δυο 24ωρα μετά και οι ειδικοί προσπαθούν να ��ύσουν το μυστήριο γύρω από τα αίτια της συντριβής.

Η τρομοκρατική ενέργεια φαντάζει ως η πιθανότερη εκδοχή. Κάποιος πυροδότησε ή φόρτωσε έναν αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό μέσα στο αεροσκάφος.

Με αυτό τον τρόπο είχαν καταρρίψει οι τζιχαντιστές τον περασμένο Οκτώβριο στην Αίγυπτο, το ρωσικό αεροσκάφος. Είχαν τοποθετήσει τον εκρηκτικό μηχανισμό μέσα σε κουτάκι αναψυκτικού κάτω από κάθισμα επιβάτη δίπλα στο παράθυρο.

Την ίδια στιγμή, απομακρύνεται το σενάριο το αεροσκάφος να επλήγη από πύραυλο εδάφους- αέρος. Σύμφωνα, με Αμερικανούς αξιωματούχους, οι εικόνες των δορυφόρων από το σημείο της εξαφάνισης το�� μοιραίου Boeing δεν δείχνουν σημάδια έκρηξης στον αέρα.

Το Airbus Α320 έκανε στροφή 90 μοιρών προς τα αριστερά και στη συνέχεια μια πλήρη στροφή 360 μοιρών προς τα δεξιά και έπεσε από τα 38.000 στα 15.000 πόδια.

Εξαφανίστηκε τελείως όταν έφθασε στα 10.000 πόδια κάτι που ενισχύει το σενάριο της μηχανικής βλάβης. Πριν από λίγη ώρα είδαν το φως της δημοσιότητας σενάρια που ερμήνευαν την αλλαγή πορείας του αεροσκάφους ως αστοχία του ραντάρ κάτι όμως που δεν επιβεβαιώνει ούτε ο στρατός ούτε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top