Μυστήριο γύρω από τον Άρη: ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ οι πιθανότητες εξωγήινης ζωής (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)

Συναρπάζουν οι αποκαλύψεις της NASA

​Σε μια ιστορική ανακάλυψη προχώρησε τη Δευτέρα η NASA. Μετά από χρόνια έρευνας, οι επιστήμονες βρήκαν… νερό στον πλανήτη Άρη!

nasa1.jpg
Αυτό φουντώνει τα μυστήριο γύρω από τον κόκκινο πλανήτη, ενώ σύμφωνα με τους ερευνητές έχει περισσότερες πιθανότητες να φιλοξενεί ζωή από όσο υπολόγιζαν.

mars11.jpg
Όπως σας ενημέρωσε χθες το star.gr, η NASA αποκάλυψε ότι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών εντοπίστηκαν ίχνη από τρεχούμενο νερό και ειδικότερα ενυδατωμένα άλατα, που προ��αλούνται μόνο από την ύπαρξη αλμυρού νερού.

nasa3.jpg
«Υπήρξε ζωή στον Άρη και μπορούμε να την ανακαλύψουμε; Μήπως ξεκίνησε η ζωή στον Άρη; Υπάρχει ακόμα ζωή στον Άρη;» είναι κάποια από τα ερωτήματα τα οποία απασχολούν τους ερευνητές.

nasa2.jpg
Για αυτό το λόγο, όπως είπαν, οι έρευνες και οι μελέτες τους θα επικεντρωθούν πάνω στις περιοχές όπου βρέθηκε το νερό.

nasa4.jpg
«Έχουμ�� μόνο ένα παράδειγμα ζωής και αυτό είμαστε εμείς. Δεν ξέρουμε πώς ξεκίνησε η ζωή στη Γη, άρα δεν ξέρουμε αν είχε ξεκινήσει η ζωή στον Άρη και αυτή είναι μία ακόμα έρευνα που θα συνεχιστεί για να μας δώσει εξηγήσεις», εξήγησε ένας ερευνητής.

nasa5.jpg
Πάντως, η συγκεκριμένη αποκάλυψη έχει προκαλέσει φρενίτιδα σε μικρούς και μεγάλους ενώ οι θεωρίες συνομωσίας περί επίθεσης των Αρειανών στη Γη έχουν αρχίσει να φουντώνουν και πάλι.

ΔΕΙΤΕ στο βίντεο πως είναι οι περιοχές του πλανήτη που έχουν νερό.