Το CERN επιβεβαιώνει την ύπαρξη της… Δύναμης!

Προστίθεται στις τέσσερις θεμελιώδεις δυνάμεις-Οι πρακτικές εφαρμογές της είναι απεριόριστες!

Το CERN επιβεβαιώνει την ύπαρξη της… Δύναμης!

​Νέοι ορίζοντες ανοίγονται στην Φυσική , καθώς με ανακοίνωση του το CERN, επιβεβαίωσε την ύπαρξη της περίφημης… Δύναμης!

Λίγες ημέρες μετά τον διπλασιασμό της ισχύος του Μεγάλου Επιταχυντή, οι επιστήμονες έχουν πλέον στα χέρια τους τις πρώτες αδιάσειστες αποδείξεις ότι η Δύναμη που είχε προβλεφθεί το 1977 από τους θεωρητικούς φυσικούς, υπάρχει στην πραγματικότητα!

Η Δύναμη έρχεται να προστεθεί επίσημα πλέον, στις τέσσερις θεμελιώδεις δυνάμεις που γνωρίζαμε έως σήμερα, δηλαδή την βαρύτητα, τον ηλεκτρομαγνητισμό, την ισχυρή και την ασθενική πυρηνική δύναμη.

αρχείο λήψης (1).jpg

Στην ανακοίνωση του CERN, Ο Μπεν Κενόμπι του Πανεπιστημίου του Μος Έιζλι στο Τατουίν, εξηγεί τι ακριβώς είναι η περίφημη Δύναμη:

«Είναι ένα ενεργειακό πεδίο που παράγεται από όλους τους ζωντανούς οργανισμούς. Μας περιβάλλει, μιας διαπερνά, είναι αυτό που συγκρατεί τους γαλαξίες. Είναι αυτό που δίνει στους σωματιδιακούς φυσικούς τις δυνάμεις τους» εξηγεί.

Το αποτέλεσμα χαρακτηρίζεται από τους επιστήμονες εντυπωσιακό. Παρά το γεγονός ότι οι ερευνητές δεν είναι σίγουροι ακόμα για το πώς παράγεται η δύναμη, ήδη φοιτητές και καθηγητές έχουν αρχίσει να κάνουν χρήση των απεριόριστων δυνατοτήτων της σε διάφορες πρακτικές εφαρμογές.

Ποιες είναι αυτές; Για παράδειγμα, μέσω αυτής επικοινωνούν από μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους, επηρεάζουν ο ένας το μυαλό του άλλου, καταφέρνουν να βρίσκουν και να ανασύρουν βαριά πράγματα από βάλτους, ενώ ξαναζεσταίνουν τον κρύο καφέ τους!

Όσο για το τι λέει ο… «δάσκαλος» της Δύναμης που δεν είναι άλλος από τον Μπεν Κενόμπι; Παρουσιάζει την ανακάλυψη σε μια ιστορική δημοσίευση με τίτλο «Είθε η Δύναμη να είναι με την ΕΕ», καθώς βασική του θέση είναι πως ο ανιχνευτή�� που έχει σχεδιάσει για την μελέτη του μυστηριώδους φαινομένου θα πρέπει να κατασκευαστεί στην Ευρώπη.

αρχείο λήψης.jpg
Να σημειώσουμε, ότι ήδη το Συμβούλιο του CERN έχει δεχτεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή και πρόσληψη δεκάδων νέων μονάδων R2 -πρόκειται για χαριτωμένα ανθρωποειδή ρομπότ που βοηθούν τους ερευνητές στη διαχείριση των περίπλοκων πειραμάτων τους.

ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ:

Όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, η επιστημονική κοινότητα κρατά τις επιφυλάξεις της, καθώς κάποιοι επιστήμονες εμφανίζονται δύσπιστοι απέναντι στην ανακάλυψη του Κενόμπι.

Ένας απ΄αυτούς και ο Ντέιβ Βέιντερ, σωματιδιακός φυσικός που μελετά την σκοτεινή ύλη o oποίος μετά από την παραπάνω ανακοίνωση του συναδέλφου του δεν έκρυψε τον… εκνευρισμό του, απορρίπτοντας τις κοσμολογικές συνέπειες της ανακάλυψης.

Διόλου τυχαίο, καθώς ανώνυμες πηγές αναφέρουν πως ο Βέιντερ σκέφτεται σοβαρά να δημιουργήσει τον δικό του ερευνητικό σταθμό (εκτός CERN), αναζητώντας συνεργάτες ώστε μαζί να διερευνήσουν την Σκοτεινή Πλευρά του Καθιερωμένου Μοντέλου.

Η αλήθεια και το ποιος τελικά έχει δίκιο, θα αποκαλυφθεί σε λίγες εβδομάδες, όταν θα λάβει χώρα ο επόμενος γύρος πειραμάτων για την οριστική επιβεβαίωση της Δύναμης.

Σε περίπτωση που τα αποτελέσματα είναι αναμενόμε��α, τότε ο Κενόμπι και οι συνεργάτες του πάνε για… Νόμπελ Φυσικής!