ΑΥΤΕΣ είναι οι 8 ΤΡΑΓΙΚΕΣ περιπτώσεις που πιλότοι ή μηχανικοί ΕΡΙΞΑΝ αεροπλάνα!

Αεροπορικές τραγωδίες που συγκλόνισαν τον πλανήτη

ΑΥΤΕΣ είναι οι 8 ΤΡΑΓΙΚΕΣ περιπτώσεις που πιλότοι ή μηχανικοί ΕΡΙΞΑΝ αεροπλάνα!

​Δεν είναι η πρώτη φορά που συγκλονίζεται όλος ο πλανήτης από αεροπορικές τραγωδίες, τις οποίες προκάλεσε ο ίδιος ο πιλότος ή κάποιος μηχανικός παρασύροντας στο θάνατο τους ανυποψίαστους επιβάτες.

Αυτές είναι οι οκτώ τραγικές περιπτώσεις που σκοτώθηκαν άδικα εκατοντάδες ανθρώπινες ψυχές!

1. Ήταν 26 Σεπτεμβρίου του 1976, όταν ρώσος πιλότος έκλεψε ένα αεροσκάφος Antonov 2 και το έριξε σε συγκρότημα διαμερισμάτων στην πόλη Novosibirsk, στο οποίο διέμενε η πρώην σύζυγός του, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 12 άνθρωποι.

2. Στις 22 Αυγούστου του 1979, ένας νεαρός μηχανικός της Πολεμικής Αεροπορίας της Κολομβίας, ο οποίος είχε τεθεί σε διαθεσιμότητα, πήρε ένα μεταγωγικό HS-749 και το «κάρφωσε» σε κατοικημένη περιοχή, με αποτέλεσμα εκτός από τον ίδιο να σκοτωθούν άλλοι 3 άνθρωποι.

3. Μια άλλη περίπτωση που δεν είχε όμως νεκρούς αθώους επιβάτες αλλά μόνο τον ίδιο τον μηχανικό, συνέβη στις 13 Ιουλίου του 1994. Τότε ένας Ρώσος μηχανικός της Πολεμικής Αεροπορίας μετέβη στην αεροπορική βάση Κουμπίνκα, κοντά στη Μόσχα και αφού έκλεψε αεροσκάφος το άφησε να συντριβεί, όταν πλέον τα καύσιμα είχαν τελειώσει!

4. Στις 21 Αυγούστου τους 1994, ένα αεροσκάφος ATR-42 της Royal Air Maroc συνετρίβη στα όρη Άτλας, λίγο μετά την απογείωσή του από την πόλη Αγαδίρ, στο κεντρικό Μαρόκο, όταν ο πιλότος έθεσε εκτός λειτουργίας τον αυτόματο πιλότο και το άφησε να πέσει! Τότε είχαν πεθάνει 44 άνθρωποι.

5. Άλλη μια αεροπορική τραγωδία όμως που είχε συγκλονίσει την υφήλιο ήταν στις 19 Σεπτεμβρίου του 1997, όταν είχαν πεθάνει 104 άνθρωποι. Σε πτήση της Silk Air Flight 185, ένα boeing 737, που εκτελούσε δρομολόγιο από Τζακάρτα προς Σιγκαπούρη συνετρίβη, ενώ ακόμα βρισκόταν στον εναέριο χώρο της Ινδονησίας. Τότε, δημοσιεύματα σχετικά με την συντριβή του αεροσκάφους ανέφεραν ότι ο πιλότος παρέσυρε στον θάνατο πλήρωμα και επιβαίνοντες, επειδή το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε οικονομικά προβλή��ατα. Οι ερευνητές του αεροπορικού δυστυχήματος στην Ινδονησία αμφισβήτησαν ότι επρόκειτο για αυτοκτονία του πιλότου.

6. Στις 11 Οκτωβρίου του 1999, ένας πιλότος της Air Botswana, που είχε παυθεί από την εργασία του για λόγους υγείας, απογειώθηκε με ένα ATR-42 και αφού έκανε δηλώσεις ότι θα ρίξει το αεροπλάνο, το έκανε πράξη και το συνέτριψε πάνω σε δύο άλλα αεροσκάφη, που ήταν ακινητοποιημένα στο αεροδρόμιο Γκαμπορόνε, στη Μποτσουάνα. Σκοτώθηκε ακαριαία.

7. Ωστόσο, όπως σας γράψαμε νωρίτερα η συντριβή αεροσκάφους που είχε συγκλονίσει τον πλανήτη και σήμερα παρουσιάζει ανατριχιαστικές ομοιότητες με την πτήση του Airbus A 320, ήταν εκείνη στις 31 Οκτωβρίου του 1999. Τότε ένα Boeing 767 της πτήσης 990 της Egypt Air πραγματοποίησε ξαφνικά καθοδική πορεία 30 λεπτά μετά την αναχώρησή του από το αεροδρόμιο της JFK της Νέας Υόρκης, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 217 άνθρωποι! Αυτό συνέβη μερικά λεπτά, αφότου ο πιλότος είχε εγκαταλείψει το πιλοτήριο. Το αεροσκάφος συνετρίβη στον Ατλαντικό ωκεανό, 100 χιλιόμετρα νότια του νησιού Nantucke, κοντά στη Μασαχουσέτη. Κατά την διάρκεια της έρευνας αναφέρθηκε ότι η συντριβή του αεροσκάφους ήταν εσκεμμένη ενέργεια του πιλότου, γεγονός που ποτέ δεν παραδέχτηκαν οι αιγυπτιακές αρχές.

8. Η πιο πρόσφατη τραγωδία συνέβη στις 29 Νοεμβρίου του 2013. Τότε οι νεκροί ήταν 33. Αεροσκάφος των Mozambique Airlines συνετρίβη στην Ναμίμπια και η προκαταρκτική έκθεση που συντάχθηκε ανέφερε ότι το δυστύχημα προκλήθηκε από σκόπιμη ενέργεια του πιλότου. Η σχετική έρευνα κατέδειξε ότι λίγο πριν την πτώση του αεροσκάφους ο πιλότος είχε εγκαταλείψει τον θάλαμο διακυβέρνησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΕΙ η περιγραφή διασώστη: «Δεν βρίσκουμε σώματα,παρά μόνο κομμάτια στο μέγεθος λάπτοπ»

Περικυκλωμένο από αστυνομικούς το σπίτι του 28χρονου που έριξε το Airbus:Τι λένε οι γείτονες!

Paris Match: ΑΥΤΟΣ είναι ο 28χρονος Αντρέας Γκουντέρ Λουμπίτζ που ΕΡΙΞΕ το αεροσκάφος! -ΦΩTO

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top