Ν.Κορέα: Ξεκινά η δίκη για 4 μέλη του πλοίου Sewol-Απειλούνται με θανατική ποινή

Οι ψυχές 300 νεκρών και αγνοουμένων ζητούν δικαίωση

​Ξεκινά σήμερα η δίκη των μελών του πληρώματος του νοτιοκορεατικού οχηματαγωγού που βυθίστηκε στα μέσα του Απριλίου, αφή��οντας 300 νεκρούς και αγνοούμενους, παρουσία δεκάδων συγγενών των θυμάτων.

140428-sewol-captain-5a_e2d1f6feb22b7e8e4900a87494367e61_330;320;7;70;5.jpgKorean_Ferry_Sewol_Capsized,_2014.jpg

Ο πλοίαρχος Λι Ζουν-Σεκ και τρία ακόμη μέλη του πληρώματος προσάγονται στο δικαστήριο κατηγορούμενοι για «ανθρωποκτονία εξ αμελείας», που επισύρει την θανατική ποινή αν και εκτελέσεις δεν πραγματοποιούνται από το 1997.

lee-joon-seok-south-korean-ferry-captain.jpg

Έντεκα ακόμη μέλη του πληρώματος αντιμετωπίζουν ελαφρύτερες κατηγορίες.

Το πλήρωμα του Sewol κατηγορείται ��τι εγκατέλειψε το πλοίο που βυθιζόταν μαζί με εκατοντάδες παγιδευμένους επιβάτες.

AJ201404290022M.jpg2061661f-4c7f-47e5-83bf-f704747e62a7-460x276.jpg

Ο μέχρι σήμερα απολογισμός είναι 172 διασωθέντες, 292 νεκροί και 12 αγνοούμενοι με τους δύτες να εξακολουθούν να ερευνούν το πλοίο.

Την ίδια ώρα, η αστυνομία αναζητεί ακόμη τον αρχηγό της οικογένειας που ελέγχει την ναυτιλιακή εταιρεία Chonghaejin Marine, στην οποία ανήκε το Sewol, Γιού Μγιούνγκ-ουν, η κόρη του οποίου συνελήφθη στις αρχές του Ιουνίου στο Παρίσι. Ο δισεκατομμυριούχος εφοπλιστής θεωρείται ύποπτος για απάτες, για μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας και για άλλες παραβάσεις που προκάλεσαν το ναυάγιο.

south-korea-ferry-sewol-passengers.jpg

Η τραγωδία με το πλοίο που μετέφερε 476 άτομα (ανάμεσά τους 325 μαθητές σε σχολική εκδρομή) και ναυάγησε στις 16 Απριλίου ανοικτά των νότιων ακτών της Νότιας Κορέας, πιθανότατα εξαιτίας υπερφόρτωσης, συγκλόνισε την κοινή γνώμη, τόσο λόγω του νεαρού της ηλικίας των θυμάτων, όσο και λόγω των αποκαλύψεων της έρευνας που έφερε στο φως την ανεπάρκεια του πληρώματος, αλλά και την ανευθυνότητα και τη διαφθορά των αρχών ελέγχου και ασφαλείας της ναυσιπλοΐας.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της έρευνας, το φορτίο που μετέφερε το οχηματαγωγό ήταν τουλάχιστον διπλάσιο του επιτρεπομένου, ενώ η προσθήκη καμπινών είχε επηρεάσει την ευστάθεια του πλοίου. Επιπλέον, το πλήρωμα δεν είχε εκπαιδευθεί στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας.

Δείτε ΒΙΝΤΕΟ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top