ΑΦΩΝΟΣ έμεινε ο επιστήμονας όταν του είπαν ότι η θεωρία του για τα βαρυτικά κύματα είναι σωστή

ΔΕΙΤΕ πώς αντιδρά όταν του λένε ότι μπορεί να πάρει το Νόμπελ

​Με το στόμα ανοιχτό έμεινε ο καθηγητής του πανεπιστημίου Στάνφορντ, Andre Lindei, γνωστός ως «ο πατέρας της θεωρίας του κοσμολογικού πληθωρισμού», όταν του ανακοινώθηκε ότι η θεωρία του είναι ολόσωστη μετά την ανακάλυψη των βαρυτικών κυμάτων από την εποχή της «Μεγάλης Έκρηξης».

kathigites1.jpg
Στο video που ακολουθεί ο βοηθός καθηγητής, Chao Lin Kuo χτυπά το κουδούνι του σπιτιού του και του λέει τα ευχάριστα νέα, που δικαιώνουν χρόνια μελέτης και ερευνών.

kathigites2.jpg

«Έχω μια έκπληξη για σένα. Το πείραμά μας έφερε στο φως στοιχεία ότι η θεωρία σας για τον κοσμολογικό πληθωρισμό είναι σωστή», είπε στον έκπληκτο επιστήμονα, ο οποίος δεν πίστευε στα αυτιά του.

kathigites3.jpg

Όπως έγραψε και το star.gr ο εντοπισμός των βαρυτικών αυτών κυμάτων από την εποχή της «Μεγάλης Έκρηξης» έρχεται να συμπληρώσει τη θεωρία της «κοσμική ακτινοβολίας υποβάθρου», επιβεβαιώνοντας ότι το σύμπαν αμέσως μετά τη γέννησή του πριν από περίπου 13,8 δισεκατομμύρια χρόνια, μέσα σε απειροελάχιστα κλάσματα του δευτερολέπτου γνώρισε μια ταχύτατη επέκταση σε μέγεθος.

kathigites4.jpg

Φυσικά ο Andre Lindei γιόρτασε τη μεγάλη του επιτυχία με σαμπάνια και τώρα προετοιμάζεται ψυχολογικά και για το Νόμπελ Φυσικής!

kathigites5.jpg