ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: 18χρονη έχασε την όραση της από... αντισυλληπτικό

Ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη

Σοκάρει η είδηση ότι μία 18χρονη από την Αγγλία έχασε την όρασή της από το ένα μάτι ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη, εξαιτίας της χρήσης αντισυλληπτικών χαπιών.

article-2416856-1BBCB35A000005DC-554_634x480.jpg
Η Georgie Holland έχει περιορισμένη περιφερειακή όραση από το δεξί μάτι και θα πρέπει να παίρνει κάθε μέρα ασπιρίνη εφ΄όρου ζωής προκειμένου να αποφύγει τυχόν θρομβώσεις στο αίμα της οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν νέο εγκεφαλικό ή καρδιακό επεισόδιο.

«Ήταν εντελώς ξαφνικό. Ήμουν στο μάθημα χορού στο σχολείο όταν άρχισαν να μην αισθάνομαι και πολύ καλά. Τελικά έφυγα και καθώς περπατούσα προς το σπίτι έπεσα κάτω» λέει η Georgie.

article-2416856-1BBBB6EB000005DC-383_306x423.jpg
Η 18χρονη έμεινε μία εβδομάδα στο νοσοκομείο. «Όταν ήρθε η καλύτερή μου φίλη να με δει ξέσπασε σε κλάματα. Τότε κατάλαβα ότι η κατάστασή μου ήταν σοβαρή» αναφέρει η ίδια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top