Nέα Ερυθραία: Έχασε τη ζωή του μέσα στο φλεγόμενο αυτοκίνητό του

Έχασε τον έλεγχο και έπεσε σε μάνδρα

Βίντεο από το Μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσεων του Star

Ένας άνδρας έχασε τη ζωή του σε τροχαίο που σημειώθηκε μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής στη Νέα Ερυθραία

Το δυστύχημα σημειώθηκε στον παράδρομο της Εθνικής Οδού. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Αλέξανδρου Γύγου στο Μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσων του Star, το αυτοκίνητο είχε κατεύθυνση από τον Άγιο Στέφανο προς τη γέφυρα της Βαρυμπόμπης. Άγνωστο πώς, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω σε μάνδρα.

Το ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες και σήμανε συναγερμός. Στο σημείο έσπευσαν πυροσβέστες και αμέσως προσπάθησαν να σβήσουν την πυρκαγιά. Παρά τις προσπάθειές τους όμως ο οδηγός έχασε τη ζωή του. Πρέπει να σημειώσουμε ότι ακόμη δεν έχει γίνει ταυτοποίηση του θύματος.    

Δείτε ολόκληρο το Μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσεων του Star