Άνοιξε η πλατφόρμα για την αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες.
Όλοι οι ενήλικοι πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) και έχουν διεύθυνση κατοικίας στην Ελλάδα μπορούν με τους προσωπικούς κωδικούς του TAXISNET να εισέλθουν στο axiologisi.ypes.gov.gr και να αξιολογήσουν τις δημόσιες υπηρεσίες που χρησιμοποίησαν.
Η αξιολόγηση είναι προαιρετική και ανώνυμη.
Τι περιλαμβάνει η αξιολόγηση του δημοσίου
Πρόκειται για ένα ερωτηματολόγιο που καλύπτει την εμπειρία του πολίτη από τη φυσική ή ψηφιακή εξυπηρέτηση από συγκεκριμένους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης.
Οι πολίτες καλούνται να απαντήσουν σε ερωτηματολόγιο αξιολογώντας υπηρεσίες που έχουν χρησιμοποιήσει.
Οι βασικές κατηγορίες είναι:
- Υπηρεσίες Κεντρικής Κυβέρνησης με φυσική παρουσία (π.χ. ΑΑΔΕ/Εφορία, e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, Κτηματολόγιο, Άδειες Διαμονής Αλλοδαπών, Αστική Συγκοινωνία).
- Ψηφιακές Υπηρεσίες Κεντρικής Κυβέρνησης (π.χ. ΑΑΔΕ, MyHealth, Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, Ψηφιακές Υπηρεσίες Κτηματολογίου).
- Υπηρεσίες Gov.gr (π.χ. Υπεύθυνες Δηλώσεις, Αντίγραφα Ποινικού Μητρώου, Kids Wallet, Ραντεβού για Ταυτότητα, Ψηφιακά Εισιτήρια Αγώνων, Ίδρυση Επιχείρησης, Ηλεκτρονικό Παράβολο).
- Υπηρεσίες ΟΤΑ (Δήμων και Περιφερειών) (π.χ. Οδικό Δίκτυο, Καθαριότητα, Ηλεκτροφωτισμός, ΚΑΠΗ, Βοήθεια στο Σπίτι, Υποδομές Σχολείων, Παιδικοί Σταθμοί, Παιδικές Χαρές, Χώροι Πρασίνου, Ανακύκλωση, Πολεοδομία, ΚΕΠ, Δημοτική Αστυνομία, Αδέσποτα Ζώα).
- Πρόσθετες ερωτήσεις σχετικά με την πρόσφατη εμπειρία του πολίτη με δημόσιες υπηρεσίες και προτάσεις για περαιτέρω ψηφιοποίηση.
Πώς γίνεται η βαθμολόγηση των υπηρεσιών στο ερωτηματολόγιο;
Η αξιολόγηση των υπηρεσιών γίνεται με βάση αριθμητική κλίμακα από 1 έως 10, όπου:
- 1 σημαίνει «καθόλου ικανοποιημένος/η»
- 10 σημαίνει «απόλυτα ικανοποιημένος/η»
Για κάθε υπηρεσία που αξιολογείται, ο χρήστης έχει επίσης τη δυνατότητα να επιλέξει:
- «Δεν έχω άποψη», αν δεν έχει χρησιμοποιήσει την υπηρεσία ή δεν μπορεί να τη σχολιάσει
- «Δεν απαντώ», αν επιθυμεί να παραλείψει την απάντηση Η κλίμακα αυτή εφαρμόζεται σε φυσικές και ψηφιακές υπηρεσίες, καθώς και σε υπηρεσίες του gov.gr και της τοπικής αυτοδιοίκησης (Δήμοι & Περιφέρειες).
Τα δεδομένα των απαντήσεων του ερωτηματολογίου διατηρούνται για έως έξι (6) μήνες, ενώ τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα, μετά την απαραίτητη επεξεργασία τους, θα αναρτηθούν δημόσια μέσω της ίδιας εφαρμογής