Τις επόμενες ημέρες πρόκειται να δημοπρατηθούν οι τοπογραφικές εργασίες για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης μέχρι το Αεροδρόμιο Μακεδονία.
Υπογραμμίζεται πως η επέκταση του Μετρό προς το αεροδρόμιο θα είναι υπέργεια, αφορά επέκταση 5,5 χιλιομέτρων από την γραμμή της Καλαμαριάς μέχρι το «Μακεδονία» και θα έχει τις εξής τέσσερις στάσεις – σταθμούς: Σχολή Πολέμου, ΙΚΕΑ, Πράσινα Φανάρια, Αεροδρόμιο Μακεδονία.
Λόγω της υπέργειας γραμμής αποφεύγονται τα προβλήματα ενός υπόγειου έργου (ύπαρξη αρχαιολογικών, υπόγειων ρεμάτων, γεωλογικά ή άλλα θέματα) και οι απαλλοτριώσεις ενός επίγειου έργου.
Με την ολοκλήρωση και θέση σε λειτουργία της επέκτασης η διαδρομή Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός- Αεροδρόμιο Μακεδονία θα είναι υπόθεση 35-40 λεπτών με τον συρμό να περνά από συνολικά 20 σταθμούς.
Η νέα γραμμή θα ενώσει δύο σημαντικές συγκοινωνιακές πύλες της πόλης (σιδ.σταθμός και αεροδρόμιο). Ένας επιβάτης για παράδειγμα από τη Λάρισα θα μπορεί σε λιγότερο από 2 ώρες να είναι στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, σε 90 λεπτά από την Κατερίνη, ενώ σε περίπου 1 ώρα υπολογίζεται η χρήση τρένου-Μετρό από το Πλατύ Ημαθίας.
Ευεργετημένη φυσικά θα είναι η ίδια η πόλη και το τουριστικό και εμπορικό κέντρο.
Για παράδειγμα, κάποιος από το Αεροδρόμιο θα μπορεί να φτάνει στη ΔΕΘ σε λιγότερο από 25-30 λεπτά και θα επιφέρει σημαντική μείωση χρήσης οχημάτων προς/από το αεροδρόμιο, αποσυμφορίζοντας όλες τις κεντρικές αρτηρίες της Θεσσαλονίκης που οδηγούν προς το Μακεδονία συμπεριλαμβανομένης και της Περιφερειακής οδού της πόλης.