Έξω από τα δικαστ��ρια αποδοκιμάστηκε από περαστικούς, αφού συγγενείς των θυμάτων δεν ήταν εκεί, διότι λίγο νωρίτερα είχε γίνει η κηδεία της 5χρονης και του 44χρονου πατέρα της.
Μετά την παραίτηση του γνωστού ποινικολόγου και ξάδελφού του, Αλέξανδρου Λυκουρέζου, συνήγορός του είναι πλέον ο Γιάννης Ηρειώτης. Ωστόσο όπως έγινε γνωστό δεν θα ζητήσει αναβολή και θα απολογηθεί σήμερα.
Η απολογία του-Ρίχνει ευθύνες στον καπετάνιο της λάντζας
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 77χρονος πλέον επιχειρεί να ρίξει ευθύνες και στον κυβερνήτη της λάντζας, ο οποίος έχασε τη ζωή του μετά τη σύγκρουση.
«Ημουν από δεξιά, έπρεπε η λάντζα να μου δώσει προτεραιότητα».
Οπως ισχυρίστηκε στους λιμενικούς ο 77χρονος ήταν εκείνος που βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του ταχύπλοου. Η ταχύτητα που είχε αναπτύξει ήταν 21 μίλια και μπαίνοντας στο στενό Πέρδικας-Μονής δεν άλλαξε πορεία και ταχύτητα για δύο λόγους. Πρώτον επειδή ήταν από δεξιά, άρα ο καπετάνιος της λάντζας έπρεπε να του παραχωρήσει προτεραιότητα και δεύτερον για να μην προκαλέσει πανικό στον άλλο χειριστή, αλλάζοντας πορεία, και δεν του δώσει τα περιθώρια να κάνει ελιγμούς για φύγει από την πορεία σύγκρουσης που ακολουθούσαν τα σκάφη. Νόμιζε μάλιστα πως ότι ο καπετάνιος της λάντζας με τους τουρίστες θα σταματούσε για να του δώσει προτεραιότητα, όταν όμως διαπίστωσε πως αυτό δεν έγινε, ήταν πλέον πολύ αργά και δεν πρόλαβε να αντιδράσει.
Ωστόσο στη συνέχεια της κατάθεσής του και όταν ρωτήθηκε γιατί κατάλαβε αργά πως βρισκόταν σε πορεία σύγκρουσης και έφτασε σε πολύ κοντινή απόσταση από το τουριστικό σκάφος μέχρι να αποφασίσει να κάνει κάποιον ελιγμό αποφυγής της σύγκρουσης, εκείνος φέρεται να απάντησε ότι είχε στραμμένη την προσοχή του στα δεξιά, για να διασφαλίσει ότι δεν θα μπει εκείνος στην πορεία κάποιου άλλου σκάφους. Ουσιαστικά επιμένει πως η μοιραία σύγκρουση οφείλεται σε λάθος χειρισμό του καπετάνιου της λάντζας.
Τι λένε οι αυτόπτες μάρτυρες
Οι μαρτυρίες πάντως ανθρώπων που είδαν το δυστύχημα, αλλά και όσων έφτασαν στο σημείο με παραπλέοντα σκάφη για να βοηθήσουν τους ανθρώπους που είχ��ν πέσει στη θάλασσα, διαψεύδουν τον 77χρονο.
Ορισμένοι κάνουν λόγο πως το μοιραίο ταχύπλοο είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα και ο χειριστής του δεν έκοψε καθόλου, ούτε έκανε κάποια κίνηση για να αποφύγει τη λάντζα. Τονίζουν, κάτι που ομολόγησε και ο ίδιος, πως μετά τη σύγκρουση ο χειριστής του ταχύπλοου δεν προσέφερε την παραμικρή βοήθεια στους ανθρώπους που είχαν πέσει στη θάλασσα.
Χαρακτηριστικά αναφέρουν «δεν έριξε ούτε ένα σωσίβιο», κάτι που όπως φαίνεται ήταν μοιραίο, αφού από την ιατροδικαστική εξέταση προκύπτει ότι τα θύματα έχασαν τη ζωή τους από πνιγμό.
Τι υποστηρίζει ο κατηγορούμενος: «Δεν σταμάτησα γιατί ήμουν σε κατάσταση σοκ»
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.