«Τρικυμίες» για κρουαζιέρες και διακίνηση προϊόντων- Απεργίες διαρκείας στα λιμάνια

Τα πλοία δεν θα σαλπάρουν από Πειραιά και Θεσσαλονίκη

«Τρικυμίες» για κρουαζιέρες και διακίνηση προϊόντων- Απεργίες διαρκείας στα λιμάνια

​Σε απεργία διαρκείας προσανατολίζονται από την προσεχή Πέμπτη οι εργαζόμενοι στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Αυτό θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην διακίνηση των προϊόντων, αλλά και τον τουρισμό.

Την ώρα που η κρουαζιέρα καταγράφει τα πρώτα θετικά στοιχεία, η απεργία των εργαζομένων του ΟΛΠ θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα. Οι εφοπλιστές δηλώνουν αποφασισμένοι να διαχειριστούν οι ίδιοι, χωρίς τους υπαλλήλους του ΟΛΠ, τους χιλιάδες ξένους επισκέπτες που φτάνουν με τα κρουαζιερόπλοια.

«Θα κοιτάξουμε να χρησιμοποιήσουμε από έξω από τον ελεύθερο ανταγωνισμό ορισμένα πούλμαν να εξυπηρετήσουμε, για το εμπαργκέισον, βαλίτσες και μεταφορές, θα κοιτάξουμε να προσλάβουμε κόσμο από έξω» δηλώνει ο Πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιέρας, Θανάσης Κόντες.

Εκτός από την κρουαζιέρα σημαντικό πλήγμα θα υποστεί και το εμπορικό κομμάτι του Λιμανιού, δηλαδή ο τομέας φορτοεκφόρτωσης, καθώς θα κλείσει ο προβλήτας 1 του ΟΛΠ, όπου βρίσκεται ο επιβατικός σταθμός αυτοκινήτων και ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων.

Στον προβλήτα 1 που βρισκόμαστε διακινούνται κάθε χρόνο 650.000 εμπορευματοκιβώτια. Αυτό σημαίνει ότι με την απεργία διαρκείας, θα παγώσει όλη η διακίνηση στο λιμάνι του Πειραιά και έτσι θα οδηγούνται στον δεύτερο και τρίτο προβλήτα. Δηλαδή σε αυτούς τους προβλήτες που εκμεταλλεύεται η θυγατρική της Κόσκο.

«Νομίζω ότι μπορεί να δημιουργήσουν κάποιο θέμα αναστολών σε αυτούς που θέλουν να επενδύσουν» αναφέρει ο Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένος, Κώστας Μουτζούρης.
Αυτή τη στιγμή οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ είναι 1120 και για την μισθοδοσία δαπανήθηκαν 51,5 εκ. ευρώ, το 2015. Στην Θεσσαλονίκη απασχολούνται 420 εργαζόμενοι και οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού ανήλθαν στα 14.132 εκ. ευρώ σύμφωνα με την ετήσια οικονομική έκθεση.

«Μπορεί ο επόμενος επενδυτής να έρθει και να αμφισβητήσει τα κεκτημένα εργασιακά μας δικαιώματα. Αν δεν έχουμε επίλυση ζητημάτων από πλευρά κυβέρνησης και θετικές προσεγγίσεις προς τους εργαζόμενους θα κλείσουν επ’αόριστον τα λιμάνια» επισημαίνει ο Γιώργος Γεωργακόπουλος, Πρόεδρος Υπαλλήλων λιμένος Πειραιά.

Οι εργαζόμενοι ζητούν να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας και να μην υπάρξουν απολύσεις ή ��ειώσεις μισθών από την στιγμή που θα αναλάβει ο ξένος επενδυτής.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top