Μετά από 17 χρόνια αναμονής, η McLaren κέρδισε ξανά στον εντός έδρας αγώνα της και το έκανε πάλι με Άγγλο οδηγό, όπως συνέβη και την τελευταία φορά: το 2008, πρώτος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο Lewis Hamilton, τώρα ήταν η σειρά του Lando Norris. Το κερασάκι στην τούρτα για την ομάδα ήταν η δεύτερη θέση του Oscar Piastri, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των «ένα-δύο» τερματισμών της McLaren στους 54, ο πέμπτος αυτή τη σεζόν. Η σημερινή νίκη ήταν η όγδοη του Norris στην Formula 1. Στο 239ο του Grand Prix, ο Nico Hulkenberg τερμάτισε τρίτος σημειώνοντας επιτέλους το πρώτο του βάθρο. Είναι η μεγαλύτερη περίοδος που χρειάστηκε ποτέ οδηγός για να ανέβει στο βάθρο. Αυτό ήταν το 11ο βάθρο της Sauber στο άθλημα, εξαιρουμένης της περιόδου που συνεργάζονταν με την BMW. Η προηγούμενη φορά που οδηγός της Sauber ανέβηκε στο βάθρο ήταν το Ιαπωνικό Grand Prix του 2012, όταν ο Kamui Kobayashi είχε πάρει την 3η θέση.
Η στρατηγική των ελαστικών στην πίστα.
Στη Βρετανία είναι κλισέ η φράση: «Αν δεν σου αρέσει ο καιρός, περίμενε δέκα λεπτά» ή «τέσσερις εποχές σε μια μέρα» και το Σίλβερστον προσέφερε ένα τέλειο παράδειγμα αυτών των φράσεων: Με ψιχάλα, ελαφριά βροχή, συννεφιασμένο ουρανό, ηλιόλουστες περιόδους, δυνατή βροχή και κυμαινόμενες θερμοκρασίες. Ο τρόπος που εξελίχθηκε το Grand Prix οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στον «βρετανικό καιρό», με τις εναλλασσόμενες υγρές και στεγνές συνθήκες να δημιουργούν σενάρια για να χρησιμοποιηθούν στην πίστα τέσσερις από τους πέντε τύπους ελαστικών Pirelli, με μόνη εξαίρεση τα βρόχινα.
Όλοι οι οδηγοί έβαλαν ενδιάμεσα ελαστικά στον γύρο σχηματισμού, αλλά πριν την εκκίνηση, πέντε οδηγοί, οι Leclerc, Russell, Bearman, Hadjar και Bortoleto, αποφάσισαν να μπουν στα pit για σλικ: ο Μονεγάσκος, ο Γάλλος και ο Βραζιλιάνος επέλεξαν τη μέση γόμα ενώ οι δύο Άγγλοι οδηγοί τη σκληρή γόμα. Ο Colapinto που εκκίνησε από το pit lane επίσης διάλεξε τη σκληρή γόμα, αλλά αναγκάστηκε να αποσυρθεί αμέσως λόγω προβλήματος στον κινητήρα. Με τη βροχή να πλησιάζει αλλά την πίστα να στεγνώνει γρήγορα, οι Stroll (μαλακή), Antonelli (σκληρή) και Bortoleto (μέση γόμα) άλλαξαν επίσης σε σλικ. Καθότι η βροχή ήρθε νωρίτερα από το αναμενόμενο όσοι επέλεξαν να διατηρήσουν τα ενδιάμεσα ελαστικά απέκτησαν πλεονέκτημα. Πριν από αυτό ο Καναδός οδηγός της Aston Martin,εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την πρόσφυση της πιο μαλακής γόμας, έστω και για μόλις τέσσερις γύρους.
Τα ενδιάμεσα ελαστικά έκαναν το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς στο μεσαίο τμήμα του αγώνα. Λειτούργησαν καλά για μεγάλες αποστάσεις, πολλά από αυτά για πάνω από τη μισή απόσταση του αγώνα. Ο ρυθμός τους ήταν καλός, ακόμα και όταν η πίστα άρχισε να στεγνώνει, τουλάχιστον στην αγωνιστική γραμμή. Προς το τέλος, οι συνθήκες ήταν ξανά κατάλληλες για σλικ ελαστικά. Η μέση και η μαλακή γόμα απέδιδαν καλύτερα.