Pirelli Formula 1 GP Αυστρίας 2025: Μεγαλοπρεπείς McLaren

Οι γόμες που χρησιμοποιήθηκαν

Πέρασαν 25 χρόνια από τότε που οι McLaren είχαν τερματίσει ξανά στην πρώτη και δεύτερη στο Grand Prix της Αυστρίας. Το 2000, το «1-2» είχε επιτευχθεί από τους Mika Hakkinen και David Coulthard ενώ φέτος νικητής στο Σπήλμπεργκ ήταν ο Lando Norris που πήρε την 7η νίκη της καριέρας του και την 3η του φετινή. Ο έτερος οδηγός της ομάδας Oscar Piastri πέρασε τη γραμμή τερματισμού ακριβώς πίσω από τον Άγγλο. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Charles Leclerc της Ferrari. Αυτή είναι η 197η νίκη της McLaren, η όγδοη φετινή και η έβδομη σε αυτόν τον αγώνα. Το Σπήλμπεργκ αποδεικνύεται πως ταιριάζει καλύτερα στον Norris από όλες τις πίστες στη F1: Νίκη, pole position, τρία βάθρα και 108 βαθμοί σε 9 εκκινήσεις.

Στην εκκίνηση χρησιμοποιήθηκαν η μαλακή γόμα και η μέση γόμα. Πέντε οδηγοί (Gasly, Colapinto, Bearman, Hadjar και Hulkenberg) χρησιμοποίησαν στο πρώτο μέρος του αγώνα τη C5 (μαλακή) ενώ οι άλλοι 15 επέλεξαν τη C4 (μέση). Ενόσω ο αγώνας εξελισσόταν, χρησιμοποιήθηκε και η σκληρή (Hard) γόμα. Ο Ocon ήταν ο μόνος που χρησιμοποίησε και τα δύο σετ σκληρής γόμας (C3) παρότι εκκίνησε με μέση γόμα. Ο έτερος οδηγός της Haas, Oliver Bearman, που επίσης είχε στη διάθεσή του δυο σετ σκληρής γόμας χρησιμοποίησε το ένα τερματίζοντας με μέση γόμα. Ο Άγγλος οδηγός της Haas, μαζί με τον Γάλλο οδηγό της Racing Bull, Isack Hadjar και τον Καναδό οδηγό της Aston Martin, Lance Stroll, ήταν οι τρεις οδηγοί που χρησιμοποίησαν και τις τρεις γόμες. Ο Nico Hulkenberg της Sauber ήταν ο μόνος οδηγός που δεν χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα στο Σπήλμπεργκ.