BMW: Εξαρτήματα από...λινάρι

Σε ποια σξμ,εία θα τοποθετούνται τα εξαρτήματα από φυσικές ίνες

Μετά την επιτυχημένη αξιοποίηση ανανεώσιμων πρώτων υλών στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, το BMW Group επεκτείνει πλέον τη χρήση σύνθετων υλικών από φυσικές ίνες και στα οχήματα μαζικής παραγωγής. Έπειτα από πολυετή εξέλιξη και ενδελεχή έρευνα, τα υλικά αυτά έχουν φτάσει στο στάδιο της τεχνολογικής ωριμότητας για χρήση στη μαζική παραγωγή. Πληρούν ακόμη και τις αυστηρές απαιτήσεις έγκρισης τύπου για δομικά μέρη, όπως η οροφή του οχήματος.

Τα ελαφριά εξαρτήματα που βασίζονται σε ίνες λιναριού έχουν αναπτυχθεί εδώ και αρκετά χρόνια σε συνεργασία με την ελβετική εταιρεία καθαρής τεχνολογίας Bcomp. Η συνεργασία αυτή υποστηρίζει τον στόχο του BMW Group για περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO₂e στα μελλοντικά μοντέλα. Η ελαφριά κατασκευή αποτελεί διαχρονικά ένα κρίσιμο πεδίο εξέλιξης για το BMW Group. Η ενσωμάτωση φυσικών ινών με μειωμένο αποτύπωμα CO₂e σε σύνθετα υλικά αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία. Δοκιμές υλικών επιβεβαιώνουν την εξαιρετική τους καταλληλότητα, ιδίως για εμφανή εξαρτήματα στο αμάξωμα και το εσωτερικό των οχημάτων.

Ενδεικτικά, η αντικατάσταση σύνθετων υλικών από ανθρακονήματα με φυσικές ίνες στην οροφή της επόμενης γενιάς μοντέλων του BMW Group πετυχαίνει μείωση εκπομπών CO₂e κατά περίπου 40% στην παραγωγή, ενώ προσφέρει και επιπλέον οφέλη στο τέλος του κύκλου ζωής τους.Τα νέα ελαφριά υλικά θα δοκιμαστούν στην πράξη στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring, τοποθετημένα στην BMW M4 GT4. Η τεχνογνωσία και η εμπειρία που θα αποκτηθούν από τη χρήση της νέας τεχνολογίας θα αξιοποιηθούν στην εξέλιξη μελλοντικών μοντέλων BMW M και εξαρτημάτων BMW M Performance.