Με συνολικό αριθμό 586.149 οχημάτων, οι παγκόσμιες παραδόσεις του BMW Group στους πελάτες παρέμειναν περίπου στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος (-1,4%), παρά την υποτονική ζήτηση στην Κίνα. Στους πρώτους τρεις μήνες του 2025, το BMW Group κατέγραψε αύξηση στην Ευρώπη (+6,2%) και στις ΗΠΑ (+4,0%). Εκτός Κίνας η ανάπτυξη ανήλθε στο +5,9%.
Το BMW Group συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς την πορεία του προς στην ηλεκτρική κινητικότητα το 2025, λειτουργώντας σε ένα αβέβαιο περιβάλλον αγοράς με μια ελκυστική σειρά προϊόντων. Το πρώτο τρίμηνο του έτους, το BMW Group παρέδωσε συνολικά 109.516 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, καταγράφοντας αύξηση +32,4%. Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων παρουσίασαν ιδιαίτερα εντυπωσιακή αύξηση στην Ευρώπη, φτάνοντας το +64,2%.
Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως την προϊοντική γκάμα της πέρυσι, κατέγραψε πωλήσεις 64.626 μονάδων παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση +4,1%. Ειδικότερα, τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας παρουσίασαν σημαντική άνοδο, πετυχαίνοντας μερίδιο BEV 35,3% κατά το πρώτο τρίμηνο.Η μάρκα Rolls-Royce παρέδωσε 1.381 οχήματα σε πελάτες από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο (-9,4%). Στην ίδια χρονική περίοδο, η BMW Motorrad πούλησε 44.609 μοτοσικλέτες και σκούτερ (-3,9%).