Ο Lando Norris κέρδισε στο Grand Prix Αυστραλίας, εκκινώντας από την pole position, αλλά αυτό δεν ήταν καθόλου απλό. Αντίθετα το τέλος του αγώνα, ήταν θρίλερ. Ο καιρός έπαιξε μεγάλο ρόλο, χωρίζοντας ουσιαστικά τον αγώνα σε τρία μέρη – το πρώτο υπό βροχή, το δεύτερο σε στεγνή πίστα και το τελευταίο μέρος ξανά υπό βροχή. Μέχρι το μισό της διαδρομής, φαινόταν ότι η McLaren θα κυριαρχήσει κάνοντας το 1-2, στον τερματισμό.
Σ’ ένα άλλο σημείο φαινόταν ότι η νίκη θα μπορούσε να τους ξεφύγει. Εν τέλει κατάφεραν να φέρουν και τους δύο οδηγούς στους βαθμούς. Αυτή είναι η πέμπτη νίκη του Norris και η 190η για την ομάδα που έχει σήμερα επικεφαλής, τους Zak Brown και Andrea Stella. Επίσης ήταν η δωδέκατη νίκη της McLaren στην Αυστραλία. Ο Norris μπορεί να υπερηφανεύεται για το δεύτερο hat-trick της καριέρας του, εξασφαλίζοντας νίκη, pole position και ταχύτερο γύρο αγώνα. Μαζί με τον Norris στο βάθρο βρέθηκε ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής Max Verstappen (Red Bull) που τερμάτισε 0"895 πίσω από τον νικητή και ένας ακόμη Άγγλος, ο George Russell που πέρασε τη γραμμή τερματισμού – όντας τρίτος – με την Mercedes του, υπολειπόμενος 8"481 από το νικητή.
Τα ελαστικά στην πίστα
Ο αγώνας ξεκίνησε με ελαφριά βροχή που έβαινε μειούμενη. Όλοι οι οδηγοί παρατάχθηκαν για το γύρο σχηματισμού με ενδιάμεσα ελαστικά, εκτός από τον Lance Stroll που επέλεξε ένα σετ βρόχινων ελαστικών για την Aston Martin. Ωστόσο, ο Isack Hadjar (Racing Bulls) βγήκε εκτός πίστας στο γύρο σχηματισμού, οπότε η εκκίνηση αναβλήθηκε και μέχρι να επαναληφθεί η διαδικασία, πέρασαν περίπου δέκα λεπτά, στα οποία ο Καναδός οδηγός έβαλε και αυτός ενδιάμεσα ελαστικά όπως οι υπόλοιποι. Συνολικά στους πρώτους επτά γύρους, μια άλλη Aston Martin ήταν επικεφαλής της κούρσας η DB9 ( Safety Car) την οποία οδηγούσε ο Bernd Maylander. Το αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε αμέσως μετά από τις συγκρούσεις των Jack Doohan (Alpine) και Carlos Sainz (Williams).
Μεταξύ αυτής της πρώτης επανεκκίνησης και του δεύτερου αυτοκινήτου ασφαλείας το οποίο εμφανίστηκε όταν ο Fernando Alonso χτύπησε στα προστατευτικά κιγκλιδώματα με την Aston Martin, όλοι οι οδηγοί συνέχιζαν να χρησιμοποιούν το ίδιο σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Τη δεύτερη φορά, η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας προκάλεσε αλλαγή σε στεγνά ελαστικά, με τους 16 οδηγούς που συνέχιζαν, να επιλέγουν είτε τη μεσαία είτε τη σκληρή γόμα. Ωστόσο, η βροχή επέστρεψε, γεγονός που οδήγησε ξανά σε ενδιάμεσα ελαστικά τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως την καρό σημαία. Όλοι οι οδηγοί ακολούθησαν αυτή τη στρατηγική, οπότε δεν μπορεί να γίνει ακριβή αξιολόγηση της συμπεριφοράς των στεγνών γομών.