Ο Piastri κέρδισε στο Μπακού στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν

Η επιλογή των ελαστικών Pirelli που έφεραν τα αποτελέσματα

Ο Oscar Piastri κέρδισε στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, εξασφαλίζοντας τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στη Formula 1. Ο Αυστραλός οδηγός της McLaren είδε την καρό σημαία μπροστά από τον Charles Leclerc (Ferrari), μετά από μονομαχία που διήρκησε σχεδόν όλο το αγώνα. Ο George Russell ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου, αναπάντεχα μετά τη σύγκρουση του Carlos Sainz (Ferrari) και του Sergio Perez (Red Bull) στο προτελευταίο γύρο. Η σύγκρουση αυτή είχε ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση καθεστώτος Εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας υπό το οποίο, ολοκληρώθηκε ο αγώνας. Ο Piastri συγκέντρωσε 25 βαθμούς και ο Lando Norris άλλους 13 βαθμούς, έτσι η McLaren προηγείται τώρα στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών, για πρώτη φορά από τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος το 2014, στην Αυστραλία. 

Τα ελαστικά στην πίστα 

Η πλειοψηφία των οδηγών (14) επέλεξε να εκκινήσει με τη μεσαία γόμα. Τα σκληρά ελαστικά επιλέχθηκαν από τους Lando Norris (McLaren), Alexander Albon (Williams), Daniel Ricciardo (Racing Bulls), Zhou Guanyu (Sauber) και τους δύο οδηγούς της Alpine (Ocon και Gasly). Όπως αναμενόταν, η στρατηγική μιας αλλαγής αποδείχθηκε η πιο αποτελεσματική όσον αφορά στη διαχείριση των ελαστικών: μόνο δύο οδηγοί, οι Stroll και Verstappen, έκαναν δύο στάσεις, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις οι στάσεις δεν ήταν λόγω φθοράς: Ο Καναδός είχε κλατάρισμα μετά από μια σύγκρουση με τον Tsunoda στον πρώτο γύρο. Ο Ολλανδός άλλαξε λάστιχα για να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στους τελευταίους γύρους καθώς είχε διαφορά από τον επόμενο οδηγό, που επέτρεπε να προβεί στην αλλαγή, χωρίς να χάσει θέση. 

Τη μεγαλύτερη απόσταση με το ίδιο σετ ελαστικών διένυσε ο Pierre Gasly (Alpine), που ολοκλήρωσε 50 γύρους με τα σκληρά ελαστικά, κάνοντας στάση στον προτελευταίο γύρο για να βάλει τη μέση γόμα. Όσον αφορά στη μεσαία γόμα, ο Alex Albon διένυσε την μεγαλύτερη απόσταση, συμπληρώνοντας 20 γύρους με τη C4.