Hyundai INSTER: Πότε έρχεται το νέο ηλεκτρικό μοντέλο
Δείτε την αυτονομία και τα νέα συστήματα
Η Hyundai Motor Company πραγματοποίησε σήμερα την Παγκόσμια Πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος INSTER στα πλαίσια του Busan International Mobility Show 2024. Βασισμένο στη σχεδιαστική κληρονομιά του βενζινοκίνητου CASPER που κυκλοφόρησε μόνο στην Κορέα που παρουσιάστηκε το 2021, η στιλιστική εξέλιξη του INSTER στηρίζεται σε ένα εκτεταμένο αμάξωμα και μεταξόνιο για να προσφέρει μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο και στιβαρή παρουσία στο δρόμο.
Η προσωπικότητα του INSTER αναδεικνύεται με την υπογραφή των φώτων ημέρας LED, τα φλας με τα γραφικά pixels, το πίσω φως και τους προφυλακτήρες. Οι πελάτες μπορούν να διαφοροποιήσουν περαιτέρω την εμφάνιση του αυτοκινήτου με προβολείς LED και ένα δίχρωμο εξωτερικό με μαύρη οροφή για αντίθεση. Θα προσφέρονται ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών ή ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ανάλογα με τις προδιαγραφές.
Το θέμα των pixels επαναλαμβάνεται στο εσωτερικό, με τα γραφικά στο τιμόνι του INSTER να ενισχύουν ακόμη περισσότερο την εικόνα υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Η εσωτερική σχεδίαση διαθέτει επίσης προσαρμόσιμες επιλογές επένδυσης της πόρτας για τους πελάτες που επιθυμούν να εξατομικεύσουν περαιτέρω το όχημά τους.
Το σύγχρονο και υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό του INSTER προσφέρει ευελιξία και ευρυχωρία, με τα καθίσματα της μπροστινής σειράς να παρέχουν πολύ εύκολη πρόσβαση. Όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν – συμπεριλαμβανομένου του καθίσματος του οδηγού – για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα.
Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, το INSTER διατίθεται παράλληλα και με μπαταρία 49 kWh. Και οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται με κινητήρα που αποδίδει 97ps (71,1 kW) στη βασική του έκδοση και 115ps (84,5 kW) στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ροπή 147 Nm.
Με κορυφαία αυτονομία 355 km (WLTP) με μία μόνο φόρτιση, το INSTER επαναπροσδιορίζει ότι είναι δυνατό από ένα μικρό αστικό ηλεκτρικό όχημα, παρέχοντας εντυπωσιακή ευελιξία με εκτιμώμενη κατανάλωση ενέργειας 15,3 kWh/100 km ( WLTP).Όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το INSTER μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά. Το INSTER είναι επίσης εξοπλισμένο με φορτιστή 11 kW στο βασικό εξοπλισμό.
Η εξωτερική και εσωτερική λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) παρέχει ισχύ για εξωτερικές συσκευές (110V/220V), επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν ελεύθερα συσκευές όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και εξοπλισμό κάμπινγκ.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό (EV) της Hyundai της κατηγορίας Α διαθέτει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογίας στην κατηγορία Α, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων Advanced Driver Assistance System (ADAS), Surround View Monitor (SVM), Parking Collision-Avoidance Assist Rear (PCA-R), Παρακολούθηση τυφλού σημείου (BVM) και Forward Collision-Avoidance Assist 1.5 (FCA 1.5).
Διατίθενται επίσης τα συστήματα Lane Keeping Assist (LKA) και Lane Following Assist (LFA), καθώς και τα Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), Safety Exit Warning (SEW), Smart Cruise Control (SCC) με Stop and Go, Highway Driving Assist 1.5 (HDA 1.5), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Leading Vehicle Departure Alert (LVDA) και πίσω Ειδοποίηση επιβατών (ROA).Σύστημα Στάθμευσης ADAS
Το INSTER θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κορέας αυτό το καλοκαίρι και αργότερα θα ακολουθήσει το λανσάρισμά του στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία-Ειρηνικό. Μια πρόσθετη έκδοση, που θα ονομάζεται INSTER CROSS , θα ενταχθεί στην γκάμα του INSTER στο μέλλον, με διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία.