Δοκιμάζουμε το νέο MG HS 1.5 T-GDI DCT 

Παίζει μεγάλη μπάλλα στην κατηγορία και σκοράρει 

Ο όμιλος Συγγελίδη έκανε κίνηση ματ φέρνοντας στην Ελλάδα την MG μια θρυλική μάρκα με μοντέλα που «ταράζουν» τους αντιπάλους με τον εξοπλισμό και την τιμή τους. Η «κεφαλή» των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας Γιάννης Καραβάς μας ενημέρωσε ότι είχε στην διάθεση μας το μεγαλύτερο SUV στην γκάμα της εταιρείας το νέο MG HS 1.5 T-GDI DCT.


Δοκιμάζουμε λοιπόν τη ναυαρχίδα των C-SUV της MG το οποίο παρά τους ...αντιδραστικούς που λένε ότι οι Κινέζοι είναι πίσω από την μάρκα το νέο μοντέλο MG HS 1.5 T-GDI DCT έχει σχεδιαστεί στο Marylebone του Λονδίνου και είναι η προσωποποίηση της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της μάρκας.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το μπροστινό μέρος με την μεγάλη μάσκα όπου δεσπόζει και το μεγάλο λογότυπο MG Οι νέοι προβολείς τεχνολογίας led με τα κάθετα φλας συμπληρώνουν  την δυναμική εικόνα.  Την ίδια στιγμή την δυναμική εμφάνιση τονίζουν οι ανάγλυφες καμπύλες επιφάνειες στο πλαινό μέρος, με τους τονισμένους θόολους φτερών και τις αλουμινένεις ζάντες 18 ιντσών.

Τα νικελένια πλάισια παραθύρων δίνουν μια πολυτελή νότα. Όμως και στο πίσω μέρος οι σχεδιαστές έδωσαν Ευρωπαικό αέρα με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία led που μας θύμισαν κάτι από άλλο αστεράτο μοντέλο.

Οι διπλές απολήξεις εξάτμισης σε προιδεάζιουν ότι κάτι... καλό κρύβεται κάτω από το μπροστινό καπό. Περιμετρικά υπάρχουν πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στις πόρτες που τονίζουν έναν off road χαρακτήρα παρά την έλλειψη τετρακίνησης. Το MG HS με μήκος 4,61 μέτρα, πλάτος 1,88 μέτρα και ύψος 1,69 μέτρα και  μεταξόνιο 2,72 μέτρα βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας  


Περνώντας στο εσωτερικό μας περίμενε μια ευχάριση έκπληξη. Καθόμαστε στο μπάκετ κάθισμα και χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνεις απολαμβάνεις εξαιρετική.ορατότητα. Η σχεδίαση μπορεί να είναι κλασική όμως ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την πολύ καλή συναρμογή.

Η τεχνολογία είναι εμφανέστατη με τον μεγάλο και ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε γραφικά πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, με  εναλλακτικά μενού διαμόρφωσης ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη διαστάσεων 10,1 ιντσών με τρισδιάστατη κάμερα οπισθοπορείας με αισθητήρες παρκαρίσματος. Η κάμερα με την καλή ευκρίνεια έχει την δυνατότητα να δεις περιμετρικά το αυτοκίνητα από όλες τις πλευρές και κατευθύνσεις πατώντας την ανάλογη ένδειξη στην οθόνη αφής.

Η πραγματικότητα είναι μία. Σε μοντέλο αυτής της κατηγροίας σε συνδυασμό βέβαια με την τιμή δεν έχουμε δει τέτοιες δυνατότητες  

Φυσικά είναι πλήρης η συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto και βέβαια δεν απουσιάζουν όλα τα  σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.  

Η ομπρέλλα συστηματών ασφαλείας του νέου περιλαμβάνει τη σουίτα υποβοήθησης του οδηγού MG Pilot. ADAS. Μιλάμε για ένα μακρύ κατάλογο εξοπλισμού με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 μέχρι τα 60 χλμ./ώρα με ανίχνευση πεζών κια ποδηλάτων με ειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας από πίσω ,ανίχνευση τυφλού σημείου, αυτόματο  φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης ,σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοδορίας ,προειδοποίησης εκτροπής οχήματος  και υποβοήθηση ορίου ταχύτητας. Τι άλλο να ζητήσεις. 


Η πολυτελής εικόνα στο εσωτερικό εμφανίζεται με τα δερμάτινα eco-leather καθίσματα με τα εμπρός να είναι και θερμαινόμενα, Οι χώροι για 5 επιβάτες είναι άνετοι χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, ακόμη και για τον 5ο μεσσαίο, καθώς το  πάτωμα είναι σχεδόν επίπεδο. Στα πίσω διαιρούμενα καθίσμστα κατά 60-40 υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης κλίσης της πλάτης.

Η μεγάλη ανοιγόμενη ηλιοροφή των 1,19 τετραγωνικών μέτρων, δημιουργεί μια μεγαλύτερη αίσθηση άνεσης για τους επιβάτες. Για τις αποσκευές των επίβατών υπάρχει ένα  εντυπωσιακά μεγάλο πορτμπαγκάζ, χωρητικότητας 463 λίτρων. Ιδιαίτερα χρηστική είναι η δυνατότητα ανοίγματος και κλεισίματος της πόρτας του πορτμπαγκάζ ηλεκτρικά.

Τιμή η οποία που μπορεί να φτάσει έως και τα 1.454 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Σημαντικό σημείο χρηστικότητας είναι και η δυνατότητα ηλεκτροκίνητου χειρισμού της πίσω πόρτας του πορτμπαγκάζ.


Στην «καρδιά» του MG HS 1.5 T-GDI DCT υπάρχει τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος  βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με Ευρωπαικές ρίζες . Αποτελεί προιόν συνεργασίας της General Motors και της  SAIC Motor και τον έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα της Opel. Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ διαθέτει άμεσιο ψεκασμό και αποδίδει 162 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm από τις 1.500 έως τις 4.400 σ.α.λ.

Η δύναμη μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ένός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Στην πράξη έχεις δύναμη από χαμηλά και σε όλη την κλίμακα στροφών μέχρι τα κόκκινα με τις αλλαγές να πραγματοποιούντια με σχετικά ομαλό τρόπο .

Οι αλλαγές γίνονται  σε υψηλότερες στροφές όταν επιλέξεις τπο πρόγραμμα οδήγησης Sport  εκεί όπου ικανοποιείς τις «αγωνιστικές» διαθέσεις σου.

Το μηχανικό σύνολο του MG HS 1.5 T-GDI DCT έχοντας να αντιμετωπίσει αμάξωμα βάρους 1535 κιλών δίνει ικανοποιητικές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,9 δευτερόλετα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Με χαλαρή οδήγση πλησιάσαμε τα 7,4 λίτρα μέσης κατανάλωσης ανά 100 χλιόμετρα ενώ όταν το πιέσαμε παρπάνω η μέση κατανάλωση ανέβηκε στα 9 με 9,5 λίτρα.Εκπομπές CO2: 174 γρ./χλμ.


Η διάταξη των αναρτήσεων είναι γόνατα Mc Phercon μπροστά και άξοναs πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Στον ανοιχτό δρόμο το HS είναι ευθύβολο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενώ κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι γίνονται αισθητοί όταν «τελικιάσεις» το κοντέρ. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ικανοποιητικό σε αίσθηση και ακρίβεια με τις αναρτήσεις να ελέγχουν το αμάξωμα, χωρίς έντονες κλίσεις, ακόμη και στις κλειστές καμπές του δρόμου.

Η απόσταση των 14,5 εκ. από τον δρόμο και τα περιμετρικά πλαστικά σου επιτρέπουν να βγεις από την άσφαλτο και να κινηθείς με γρήγορους ρυθμούς σε πατημένους χωματίδρομους ή με περίσσια προσοχή σε απότομα μονοπάτια.

Η έλλειψη τετρακίνησης δεν σου επιτρέπει ...ταρζανιές. Σημαντική είναι η λειτουργία Hill Descent Control για την ελεγχόμενη κατάβαση,Το σύστημα πέδησης είναι αποτελεσματικό και δείχνει ακούραστο ακόμη και μετά από οριακή οδήγηση.


Πάμε τώρα σε κάτι πολύ ενδιαφέρον που είναι η τιμή αλλά και η εγγύηση που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία του ομίλου Συγγελίδη.Το MG HS προσφέρεται σε τρείς εκδόσεις . Την βασική Excite, την Exclusive και την Luxury.

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης από την βασική έκδοση πιου περιλαμβάνει καi τις ψηφιακές οθόνες, την κάμερα οπισθοπορείας  και τα δερματινα θερμανοόμενα καθίσματα κάμερα οπισθοπορείας με το πακέτο υποβοήθησης οδηγού με υποβόηση σε απότομη κατηφόρα. 

Οι τιμές για τις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ξεκινούν από 31900 ευρώ ενώ για τις εκδόσεις με το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο από τις 27900 ευρώ. 


Δείτε αναλυτικά τις τιμές:

MG HS 1.5T MT Excite 2WD  27.900 €
MG HS 1.5T MT Exclusive 2WD  29.650 €
MG HS 1.5T MT Luxury 2WD  32.500 €
MG HS 1.5T DCT Exclusive 2WD  31.700 €
MG HS 1.5T DCT Luxury 2WD  34.250 €


Σημαντικό προσόν για την αγορά του MG HS 1.5 T-GDI DCT  είναι και η εγγύηση για 7 χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα,η οποία είναι μεταβιβάσιμη και στον επόμενο ιδοκτήτη.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ