Το BMW Group πέτυχε τους στόχους του για το 2022, σύμφωνα με την πρόβλεψη, σημειώνοντας ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων αύξησε σημαντικά τα κέρδη προ φόρων (EBT) του Ομίλου (€ 23,5 δισ. / +46,4%) και τα καθαρά κέρδη (€18,58 δισ. / +49,1%) σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Αυτή η θετική εξέλιξη μπορεί να αποδοθεί στη βελτιωμένη τιμολόγηση και στις θετικές επιδράσεις του προϊοντικού μίγματος, καθώς και στην πλήρη ενοποίηση της κινεζικής κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA). Η τελευταία συνεισέφερε επίσης με € 5,01 δισ. στις 11 Φεβρουαρίου 2022 στις αισθητά υψηλότερες ελεύθερες ταμειακές ροές των € 11,07 δισ. στον αυτοκινητιστικό τομέα.
Οι αυξημένες κατά 107,7% πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων το 2022 απέσπασαν ποσοστό 9% επί του συνόλου των παραδόσεων το 2022 και συνέβαλαν στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 του στόλου των νέων οχημάτων στην ΕΕ. Βάσει προκαταρκτικών στοιχείων, η τιμή αυτή διαμορφώθηκε στα 105,0 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (WLTP). Πρόκειται για μία μείωση της τάξεως του (-)9,4% που υπερβαίνει αισθητά την τιμή του προηγούμενου έτους και τον ισχύοντα στόχο εκπομπών κατά 22,5 g/km (προηγ. έτος: 115,9 g/km).
Το BMW Group προχωρά με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των προϊόντων του και στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στις συνολικές παραδόσεις του στο 15% φέτος.