Η έκθεση της Nissan που αποκαλύπτει την στρατηγική της

Τι δήλωσε ανώτατο στέλεχος της

Η Έκθεση Αειφορίας 2021 παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους ακόλουθους τομείς: περιβάλλον, κυκλοφοριακή ασφάλεια, ποικιλομορφία και ένταξη, ποιότητα, αλυσίδα εφοδιασμού, εργαζόμενοι, κοινοτική εμπλοκή, καθώς και εταιρική διακυβέρνηση και συμμόρφωση.Ταυτόχρονα, με την έκδοση της φετινής έκθεσης, η Nissan φιλοξένησε ένα διαδικτυακό, ανοιχτό σεμινάριο, για να ενισχύσει περαιτέρω τη διαφάνεια και τη συζήτηση για το θέμα της βιωσιμότητας.

Η Nissan έχει τοποθετήσει εδώ και καιρό τη βιωσιμότητα στον πυρήνα των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων και το 2018 ανακοίνωσε μια νέα στρατηγική βιωσιμότητας, την Nissan Sustainability 2022. Η στρατηγική σκιαγραφεί τη δέσμευση της αυτοκινητοβιομηχανίας σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα, με κριτήρια διακυβέρνησης (ESG). Παράλληλα, μέσω του μεσοπρόθεσμου περιβαλλοντικού σχεδίου δράσης, Nissan Green Program 2022, η Nissan αντιμετωπίζει την κλιματική αλλαγή, την εξάρτηση από τους πόρους, την ποιότητα του αέρα και τη λειψυδρία.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida, δήλωσε: "Τα προϊόντα, οι τεχνολογίες και οι υπηρεσίες που προσφέρει η Nissan προσεγγίζουν ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και είμαστε συνδεδεμένοι με την κοινωνία με διάφορους ρόπους. Αναμένεται να αντιμετωπίσουμε περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, όπως η επίτευξη ουδετερότητα άνθρακα στις δραστηριότητές μας, η διατήρηση των φυσικών πόρων και εργαζόμαστε για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ανθρώπων που συνδέονται με την αλυσίδα του εφοδιασμού μας. Μέσω της καινοτομίας και των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων, η Nissan θα συνεχίσει να ανταποκρίνεται παρέχοντας προϊόντα και τεχνολογίες που εμπλουτίζουν τη ζωή των ανθρώπων, με στόχο να προσφέρουν λύσεις και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη μιας βιώσιμης κοινωνίας.”