Όσοι έχετε ή θέλετε να αποκτήσετε Nissan σας ενδιαφέρει

Πωλήσεις και service με πλήρη μέτρα ασφαλείας για τον κορωνοϊό

Η ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ, καθώς και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της Nissan αντιμετωπίζουν την τρέχουσα κατάσταση με τον κορωνοϊό (Covid19) πολύ σοβαρά και με αυξημένο αίσθημα ευθύνης.Πρωταρχική προτεραιότητα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές παραμένει η ασφάλεια των εργαζομένων , των πελατών  και του κοινωνικού συνόλου.

Η τακτική προστασίας  της εταιρείας τηρήθηκε κατά γράμμα όλη την περίοδο. Επιδίωξη είναι να διατηρούν τα επίπεδα εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο, τηρώντας  πιστά τις οδηγίες των κρατικών φορέων και τη ισχύουσα νομοθεσία.Τη χρονική αυτή περίοδο, οι εκθέσεις και συνεργεία της Nissan  παραμένουν ανοιχτά. Συνεχίζουν να παρέχουν υπηρεσίες πωλήσεων, όπως και after sales service.

Όπως είναι φυσικό, τα συνεργεία θα εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα εργαζομένους στο σύστημα υγείας, οχήματα ειδικού σκοπού (ασθενοφόρα, Σώματα Ασφαλείας κ.α.)


Κάνοντας χρήση με SMS του κωδικού «Μετακίνηση 2» ή «Β2» στην περίπτωση χρήσης εντύπου βεβαίωσης μετακίνησης, μπορείτε να επισκεφθείτε τις  εκθέσεις αυτοκινήτων, είτε για ενημέρωση, είτε για κλείσιμο παραγγελίας, είτε για την παραλαβή του νέου αυτοκινήτου σας.


Κατά την διάρκεια του service του αυτοκινήτου σας, λαμβάνουν τις μέγιστες δυνατές προφυλάξεις, ώστε να σας το παραδώσουν με ασφάλεια. Επειδή το πρόγραμμα λειτουργίας των συνεργείων μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα και με τις οδηγίες των κρατικών φορέων, θα πρέπει να επικοινωνείτε πριν την επίσκεψή σας.


Για οχήματα εντός εγγύησης, υπό κανονικές συνθήκες θα πρέπει να τηρούνται τα προδιαγεγραμμένα διαστήματα τακτικού service. Εντούτοις, κατανοούν πως κάτι τέτοιο θα είναι πολύ δύσκολο, συνεπώς θα υπάρξει από μέρους της Ελληνικής αντιππροσωπείας  ευελιξία ανάλογα με την κάθε περίπτωση.