Η Nissan πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp

Ποιος αγόρασε το νέο Juke  

Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε για μια ακόμα φορά τη διαφορά.Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lockdown, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του.

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια.Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά πρωτοποριακής διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε το JUKE απευθείας στο σημείο επιλογής του Manuel με φορτηγό, ο ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά.