Δείτε τι διαθέτει το Fiat Panda Trussardi

Η πολυτέλεια σε όλο της το μεγαλείο

Η ειδική έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Fiat με την Trussardi και είναι η πρώτη φορά που το Panda εξερευνά το χώρο της πολυτέλειας και της μόδας.Το Panda Trussardi είναι ιδανικό για κάθε περίσταση. Είναι για εκείνους που αναζητούν ένα στιλάτο αυτοκίνητο πόλης, ή για εκείνους που θέλουν να καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες μιας μικρής οικογένειας. Εφοδιάζεται με τον αποδοτικό κινητήρα Turbo TwinAir με τους 85 ίππους με κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς και τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.2 με τους 69 ίππους.


Σε συνεργασία με το Fiat Style Centre, οι σχεδιαστές της Trussardi δημιούργησαν ένα ξεχωριστό «κουστούμι» που αντανακλά το ιταλικό στιλ και την προσωπικότητα του Panda. Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε ματ χρώμα, το Caffè Italiano Brown. Το λογότυπο του διάσημου Ιταλικού οίκου έρχεται να συμπληρώσει τη ξεχωριστή εικόνα σε σημεία όπως τα πλαϊνά πίσω παράθυρα, τα κέντρα των τροχών αλουμινίου και τα μαρσπιέ. Παράλληλα οι μαύρες ράγες οροφής και τα προστατευτικά του αμαξώματος ενισχύουν την οπτική αντίθεση με το αμάξωμα.


Στο εσωτερικό η επιλογή των υφασμάτων και των υπόλοιπων υλικών συνδυάζονται με μοναδικές στιλιστικές λεπτομέρειες με την υπογραφή της Trussardi. Οι καφέ ραφές στα μαύρα δερμάτινα σημεία των καθισμάτων και το λογότυπο της Trussardi στο κέντρο του τιμονιού δίνουν το στίγμα της ειδικής έκδοσης.Παράλληλα με το ξεχωριστό στιλ το  Panda Trussardi ξεχωρίζει και για τον τεχνολογικό εξοπλισμό, με το σύστημα πολυμέσων Uconnect να προσφέρει κορυφαίες λύσεις συνδεσιμότητας μέσω της δωρεάν εφαρμογής Uconnect app, ενώ το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος που επενεργεί σε ταχύτητες έως 30χλμ./ώρα κάνει ακόμα πιο ασφαλείς τις αστικές μετακινήσεις.


Το λανσάρισμα του Panda Trussardi συνοδεύεται από μία ξεχωριστή καμπάνια επικοινωνίας στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται η δημοφιλής Αμερικανίδα τραγουδίστρια Ava Max με το νέο της single "Torn", το οποίο παρουσιάστηκε στις 27 Αυγούστου στο YouTube και στοχεύει να ξεπεράσει την επιτυχία του "Sweet but psycho" που έχει 417εκ. προβολές. Η νέα καμπάνια έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τα πρακτικά πλεονεκτήματα του Panda και παράλληλα να το προβάλει σαν ένα πραγματικά ξεχωριστό προϊόν.

Βαγγέλης Γκούμας