Mια ματιά  στο μέλλον των εταιρικών πωλήσεων της Fiat

Παρουσιάστηκε η νέα γενιά κινητήρων 

Οι εταιρικές πωλήσεις σταθερά αποτελούν ένα πολύ βασικό κομμάτι της αγοράς σε διεθνές επίπεδο. Οι προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν τόσο οι κατασκευαστές, όσο και οι εταιρείες Fleet που δραστηριοποιούνται στο χώρο είναι μεγάλες και συνεχώς μεταβαλλόμενες. Η Fiat Chrysler Automobiles (FCA), οργάνωσε στα τέλη Νοεμβρίου το Fleet & Business Multibrand Event, ένα παγκόσμιο συνέδριο, με στόχο να συζητηθούν και να αναλυθούν ζητήματα που αφορούν στο παρόν, αλλά πολύ περισσότερο στο μέλλον των εταιρικών πωλήσεων.


Στο συνέδριο, στο οποίο είχαν προσκληθεί και όλες οι μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο στην Ελλάδα, δόθηκε η ευκαιρία οι συμμετέχοντες να ανταλλάξουν απόψεις πάνω σε σχετικά με το συγκεκριμένο τομέα θέματα, αλλά και να έρθουν σε επαφή με τις εξελίξεις που αφορούν στο παρόν και το μέλλον των μοντέλων της FCA, όπως είναι η παρουσίαση υβριδικών, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.

 

 

Παράλληλα με δεδομένη την εστίαση των μοντέλων της FCA στην ασφάλεια, αλλά και την οδηγική απόλαυση, το συνέδριο περιλάμβανε οδηγική δοκιμή στην πίστα Franciacorta στη Β. Ιταλία, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σε βάθος τις δυνατότητες των αυτοκινήτων. Μοντέλα, όπως το νέο 500Χ με τους προηγμένους κινητήρες βενζίνης Turbo FireFly, παρουσίασαν τα πλεονεκτήματα της νέας γενιάς downsized κινητήρων, ενώ οι Giulia - Stelvio Quadrifoglio, αλλά και η νέα σειρά Abarth 595, απέδειξαν ότι η αποδοτικότητα και ο οδηγικός χαρακτήρας μπορούν να είναι συμβατές έννοιες.


Βαγγέλης Γκούμας