Οδηγούμε τη νέα BMW X2 sDrive20i

Είναι  ξεχωριστή και το δείχνει

Ήρθε για να μείνει και να ακολουθήσει την λαμπρή καριέρα των υπολοίπων μοντέλων της BMW της σειράς Χ. Η νέα Χ2 κλείνει την ψαλίδα ανάμεσα στην X1 και  X3 . Στην πραγματικότητα κάποιος θα μπορούσε να πει ότι είναι η συνέχεια της πρώτης γενιάς  X1 όμως τόσο η σχεδίαση όσο και η …τσαχπινιά με τα σήματα της BMW στις πίσω κολώνες προκαλεί το ενδιαφέρον όσων επιζητούν ένα ξεχωριστό όχημα με επιδόσεις σχεδίαση και άψογη ποιότητα κατασκευής. Μάλιστα  εκτός από τις επιδόσεις  πρέπει να σταθούμε και στην οικονομία καυσίμου που προσφέρει ο «μεταξένιος» κινητήρας των 2.0 λίτρων. Όσον αφορά την σχεδίαση το νέο μοντέλο ακολουθεί  την ταυτότητα των υπολοίπων μοντέλων, με διαφοροποίηση του σχεδίου της κλασσικής μάσκας με τα «νεφρά».

 

 

Στο νέο μοντέλο έχει γίνει αναστροφή του κλασικού, τραπεζοειδούς σχήματος. Το καπό είναι κοντό και μυώδες, με το παρμπρίζ να έχει μετατοπιστεί μπροστά ενώ οι φουσκωμένοι θόλοι στα φτερά  και η coupe  εμφάνιση ικανοποιούν όσους επιζητούν την σπορ εμφάνιση. Όπως είπαμε εντελώς νέο στοιχείο είναι και τα χωνευτά σήματα  της BMW στις πίσω κολώνες που παραπέμπουν σε θρυλικά μοντέλα BMW του παρελθόντος όπως είναι  οι 2000 CS και 3.0 CSL, επιλογή η οποία προδίδει τις σπορ φιλοδοξίες της  X2.

 

 

Μπαίνοντας στο εσωτερικό δεν μπορούμε παρά να αναφερθούμε στην άψογη ποιότητα κατασκευής με τα περισσότερα πλαστικά μέρη να είναι κατασκευασμένα από αφρώδες υλικό. Εντυπωσιακή λεπτομέρεια είναι οι ραφές σε γαλάζιο χρώμα  στο ταμπλό που δίνουν ξεχωριστό τόνο πολυτέλειας. Όμως η πολυτέλεια τονίζεται κα από τις επενδύσεις αλκαντάρα στα μπάκετ καθίσματα  που προσφέρουν κορυφαία στήριξη. Όσον αφορά στους χώρους θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπολείπονται από την …μικρότερη-που λέει ο λόγος-Χ1

 

Οι διαστάσεις είναι 4.360 mm μήκος, 1.824 mm πλάτος και 1.526 mm ύψος  ενώ to μεταξόνιο είναι ίδιο  με την Χ1.  .Όμως μπρος στα κάλλη και στην εντυπωσιακή coupe εμφάνιση μπορείς  να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις κυρίως στους πίσω επιβάτες .Εξάλλου στην περίπτωση τοτ αυτοκινήτου της δοκιμής υπήρχε διαθέσιμη η πανοραμική γυάλινη ανοιγόμενη οροφή που  έδινε άλλον… αέρα στο εσωτερικό  του αυτοκινήτου.

 

 

Ταξιδεύοντας προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίιουν τα  μακρόστενα φωτιστικά σώματα  με την πόρτα  του χώρου αποσκευών να είναι στο ίδιο επίπεδο με τον προφυλακτήρα . Η επιλογή αυτή  διευκολύνει στο φόρτωμα των αποσκευών Ο χώρος του πορτμπαγκάζ με την ηλεκτρική πόρτα προσφέρει την κορυφαία τιμή των 470 λίτρων με το πάτωμα να έχει διπλό πάτο για καλύτερη αποθήκευση αντικειμένων. Ο εξοπλισμός είναι πραγματικά εντυπωσιακός και  ορατός όσον φορά την έγχρωμη οθόνη αφής των 8,8 ιντσών  όπου προβάλλονται όλες οι πληροφορίες των ηλεκτρονικών συστημάτων αυτοκινήτου και της έγχρωμης κάμερας οπισθοπορείας.

 

Ακόμη  υπάρχει πλήρης συνδεσιμότητα με το κινητό σας τηλέφωνο χάη στην λειτουργία  BMW ConnectedDrive.  Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι hi lights στοιχεία έινια και ο γαλάζιος φωτισμός σε ταμπλό και πόρτες ο οποίος δημιουργεί ένα  εντυπωσιακό περιβάλλον για οδηγό νκαι επιβάτες τη νύχτα.   Ας τα αφήσουμε όμως αυτά και ας πάμε στο προκείμενο που είναι η συμπεριφορά της μπέμπας στον δρόμο. Πατάμε τον διακόπτη εκκίνησης  και ξεκινάμε. Το μοτέρ των 2.0 λίτρων συνεργάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με την κωδική ονομασία  STEPTRONIC. Eπιπλέον υπάρχουν  στάνταρ  τα προγράμματα οδήγησης   ECO Pro- Comfort-Sport .

 

Ο  δίλιτρος τετρακύλινδρος  κινητήρας αποδίδει 192 ίππους στις 5.000 σ. α.λ.και είναι ένα μοτέρ που του αρέσει να το πι΄΄εζεις και να το φέρενεις στα κόκκινα. H επιλογή sport και οπι αλλαγές ταχυτήτων με τα paddles πίσω από το δερμάτινο πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι  και με το βαθύ πάτημα του γκαζιού ανεβάζει την αδρεναλίνη  και δίνει επιδόσεις που ικανοποιούν και με το παραπάνω. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε  7,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα που ξεπέρασε με ευκολία τα 220+ χλμ. σε οδηγεί με ευκολία στο… αυτόφωρο.

 

Μέσα στην πόλη εκτιμάς την ελαστικότητα του κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να αλλάζει άμεσα και την κατάλληλη στιγμή τις 7 σχέσεις και να εκμεταλλεύεται την ροπή των  280 Nm  στις μόλις  1.350 σ.α.λ. όσο για την οδική συμπεριφορά τι να πούμε; Η BMW X2 sDrive20i διαθέτει ένα εξαιρετικό σε αίσθηση  διεύθυνσης με συνεχή πληροφόρηση  που ελέγχει νομίζουμε ένα από τα κορυφαία μπροστινά συστήματα που έχουμε δει σε SUV  καθώς θυμίζει το πάτημα ενός σπορ χάτσμπάκ αυτοκινήτου. Το διαφορετικό σετάρισμα  των αναρτήσεων σε σχέσεη με την X1 που έχει προσανατολισμό στην σπορ οδήγηση  δύσκολα σε οδηγεί να υποστρέψεις ενώ στην ασφαλή οδική συμπεριφορά συνεισφέρει και το στιβαρό πλαίσιο.  

 

 

Το σημαντικό είναι ότι η μπέμπα μας  προσφέρει σιγουριά και άνεση στον ανοιχτό δρόμο ένώ στις κλειστές καμπές του δρόμου με την επιλογή sport χαίρεσαι να δοκιμάζεις τα πατήματα της σε οριακούς ρυθμούς ξεχνώντας  ότι έχεις να κάνεις με ένα SUV. Όσο για την κατανάλωση κυμάνθηκε στα  9 με  10 λίτρα ανά 100 χλμ.Αν νομίζετε ότι η τιμή δείχνει αυξημένη εμείς απλά θα σας πούμε ότι με βάση τους …άγριους  ρυθμούς που κινηθήκαμε είναι μάλλον χαμηλή. Το μόνο που μας σταματούσε στο να χαρούμε τις ικανότητες  της  νέας BMW X2 sDrive20i ήταν τα δυνατά και άμεσα φρένα. Όσο για τον ανταγωνισμό στα SUV με βάση τον χαρακτήρα της δείχνει να κινδυνεύει PIO POL;Y  από τις αδελφές X1 και X3 οι οποίες έχουν άλλο χαρακτήρα και διάθεση . Πάμε τώρα στο θέμα  της τιμής  . Γι να αποκτήσετε την πλούσια βασική έκδοση της  ξεχωριστής  μπέμπας χρειάζεστε 42860 ευρώ.

 
Βαγγέλης Γκούμας