Για πρώτη φορά ένα Hyundai, το νέο Tucson, εφοδιάζεται με ένα 48V ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο διατίθεται σε συνδυασμό με τον 2.0 λίτρων Diesel κινητήρα. Η τεχνολογία του σχεδιάστηκε για ηλεκτροκίνηση και περιλαμβάνει μια μπαταρία λιθίου-ιόντων 48-volt 0,44 kW / h, μία Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), έναν μετατροπέα LDC (DC / DC χαμηλής τάσης) και ένα inverter. Η MHSG υποστηρίζει τον κινητήρα με ισχύ έως και 12 kW, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα από τη λειτουργία «κινητήρα» στη λειτουργία «γεννήτριας». Η MHSG βοηθάει τον κινητήρα αποφορτίζοντας την μπαταρία και μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα με μικρή επιτάχυνση ή παρέχοντας πρόσθετη ροπή στρέψης στον κινητήρα σε συνθήκες υψηλής επιτάχυνσης.
Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και της πέδησης, η ενέργεια ανακτάται για να επαναφορτιστεί η μπαταρία. Με αυτό τον τρόπο, το σύστημα βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2 του κινητήρα χωρίς να θυσιάζει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Ο κινητήρας Diesel 2.0lt είναι ο πιο ισχυρός στη γκάμα του νέου Tucson και αποδίδει 137 kW / 186 ίππους. Διατίθεται με τετρακίνηση και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή προαιρετικά με το νέο αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η παραγωγή του νέου compact SUV ξεκινάει το καλοκαίρι του 2018 και θα κυκλοφορήσει άμεσα στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Nέο Tucson έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη για να ανταποκρίνεται στα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας. Επιπρόσθετα της αναβαθμισμένης γκάμας κινητήρων, όλοι οι κινητήρες του πληρούν τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6d Temp. Το νέο Tucson προσφέρει επίσης ανανεωμένη σχεδίαση και ένα ευρύτερο φάσμα προηγμένων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών ευκολίας για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του μοντέλου σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς αποτελεί το best selling μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη τα έτη 2016 και 2017. Την άνοιξη του 2019, η 48V υβριδική τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη στο νέο Tucson με νέο πετρελαιοκινητήρα Smart Stream 1,6 λίτρων. Με αυτή την τεχνολογία, η Hyundai στοχεύει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων CO2 έως και 7% σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο με μετατροπή σε NEDC
Βαγγέλης Γκούμας