;Oταν έχεις στην σελίδα σου στο Facebook 6,5 εκατομμύρια «likes» σε 45 χώρες, 12 εκατομμύρια αποτελέσματα στο Google και 880.000 στο YouTube με εκατομμύρια προβολές και σε λένε και Tσακ Νόρις τότε δικαιολογημέν επιλέγεσαι από μεγάλη εταιρεία αυτοκινήτων για την διαφήμιση της.
Η Fiat με το μήνυμα της «Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να είσαι ο Τσακ Νόρις ή να διαθέτεις τις υπεράνθρωπες ικανότητές του για να υπερέχεις σε αυτό που κάνεις. Απλώς εμπιστεύσου την πλήρη σειρά της Fiat Professional που ικανοποιεί τις πραγματικές ανάγκες του επαγγελματία» έδωσε το στίγμα της δύναμης των αυτοκινήτων της.
Ο Τσακ Νόρις αποτελεί λοιπόν το κεντρικό πρόσωπο της Fiat Professional στη νέα ψηφιακή καμπάνια της . Το μόνο σίγουρο είναι ότι από αυτή την συνεργασία θα βγουν και οι δυο πλευρές κερδισμένες .
Βαγγέλης Γκούμας