Ποια σχέση έχει η Audi με τους… κλόουν

Ο πρωτότυπος τρόπος για να επιδείξει την τεχνολογία που διαθέτει

Ποια σχέση έχει η  Audi  με τους… κλόουν

Ο Βρετανός, πολυβραβευμένος στο χώρο των TV spots σκηνοθέτης Ringan Ledwidge (τρεις συνεχόμενες χρονιές Νο 1 σκηνοθέτης στη Μεγ. Βρετανία από το περιοδικό Campaign Magazine και ένας από τους τρεις κορυφαίους σκηνοθέτες στον κόσμο στο χώρο της διαφήμισης), πήρε τους συνεργάτες του, ειδικά επιλεγμένους ηθοποιούς – κάποιοι εκ των οποίων με προϋπηρεσία σε ρόλους κλόουν, ένα στόλο από μοντέλα της Audi και ένα διόλου ευκαταφρόνητο – αν και μυστικό – budget και πήγε στην Πράγα. Κάποιες περιοχές της πρωτεύουσας της Τσεχίας έκλεισαν την κυκλοφορία και ...οι κλόουν βγήκαν στους δρόμους. Ευτυχώς, τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ήταν Audi!

Η φιλοσοφία του διαφημιστικού είναι ο παραλληλισμός της συμπεριφοράς των απρόσεκτων ή και επικίνδυνων οδηγών, με τον κόσμο των κλόουν. Οι τηλεθεατές αναγνωρίζουν καταστάσεις που πιθανά τους είναι γνώριμες – ακόμα και αν ποτέ δεν συνέβησαν με υπαιτιότητά τους. Το διαφημιστικό αντιπαραβάλλει με μαεστρία την επικινδυνότητα της απρόσεκτης συμπεριφοράς στο δρόμο, όπως εκφράζεται με ανάλαφρο, αστείο τρόπο στον κόσμο των κλόουν, με τη σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα της σημερινής τεχνολογίας συστημάτων ασφάλειας της Audi, που είναι πάντα διαθέσιμη να προστατεύσει και ...να διατηρήσει το χαμόγελο.

Τεχνολογίες όπως το pre sense (ενσωματωμένη στο παρμπρίζ κάμερα σκανάρει αυτοκίνητα ή πεζούς ακόμα και σε απόσταση 100 μέτρων μπροστά από το αυτοκίνητο και αν εντοπίσει εμπόδιο, ειδοποιεί τον οδηγό και ξεκινάει το φρενάρισμα), το side assist (αισθητήρες ραντάρ ελέγχουν το τυφλό σημείο και ειδοποιούν τον οδηγό με έντονο φωτεινό σήμα στον εξωτερικό καθρέπτη) ή το park assist (αισθητήρες υπερήχων ελέγχουν την καταλληλότητα θέσης parking και το αυτοκίνητο παρκάρει μόνο του), είναι τρεις από τις τεχνολογίες της Audi που παρουσιάζονται στο φιλμ.

Υπολογίζεται ότι την περίοδο που πρωτοπαρουσιάστηκε, μόνο στη Μεγ. Βρετανία είδαν το φιλμ  περισσότεροι από 30 εκατομμύρια άνθρωποι. Άρεσε όμως ιδιαίτερα και στους κριτικούς, με αποτέλεσμα να έχει ήδη κερδίσει σημαντικά βραβεία στο χώρο της βιομηχανίας της τηλεοπτικής διαφήμισης, με πιο πρόσφατο αυτό στο σημαντικό θεσμό Thinkboxes.

Για να «ντύσει» μουσικά το διαφημιστικό, ο σκηνοθέτης επέλεξε ένα κλασσικό τραγούδι του 1975, της Barbara Streisand, που ταιριάζει γάντι στο σενάριο, το Send in the Clowns (Στείλτε τους Κλόουν). Ειδικά για το διαφημιστικό, το ερμήνευσε η Lisa Hannigan .

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top