Στο τιμόνι του νέου VW T-Roc 1.0 TSi με τους 115 ίππους

Τόλμησαν και πέτυχαν

Στο τιμόνι του νέου VW T-Roc 1.0 TSi με τους 115 ίππους

Η VW αυτή την φορά τόλμησε και άλλαξε την συνταγή της που έλεγε «παίρνουμε ένα Gof το πασπαλίζουμε με λίγο …SUV και τελειώσαμε» . Το νέο της μοντέλο που ακούει στην κωδική ονομασία T-Roc έχει  τελείως διαφορετική φιλοσοφία ,.εμφάνιση και χαρακτήρα. Νομίζουμε ότι η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε στον σκοπό της καθώς το νέο μοντέλο μοιάζει λες και έχει φτιάχνει για την Ελλάδα γιατί εκτός των άλλων εναι εφοδιασμένο με χιλιάρη κινητήρα που αποδίδει την διόλου ευκαταφρόνητη δύναμη των 115 ίππων. 

Το T-Roc είναι πιο παιχνιδιάρικο από το μεγαλύτερο Tiguan έχει ι λιγότερο τετραγωνισμένες γραμμές και ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην coupe σχεδίαση του. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα που δένει αρμονικά με τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED με τα νικελένια φιλέτα. Πίσω ξεχωρίζουν οι ακμές που διατρέχουν το πορτμπαγκάζ  με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα.

Εδώ υπάρχει και η δυνατότητα παραγγελίας με διαφορετικού χρώματος οροφή σε μαύρη απόχρωση ή λευκή με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη γκάμα χρωματικών επιλογών για τον υποψήφιο αγοραστή. Οι διαστάσεις του-Roc σε σχέση με  VW Tiguan είναι πιο κοντό κατά 252 χλστ. φτάνοντας τα 4234 χλστ. Ακόμη  έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με ένα παραδοσιακό χάτσμπακ (161 χλστ.) γεγονός που ευνοεί την κίνηση σε χωμάτινες διαδρομές.

Περνώντας στο εσωτερικό αντικρίζεις την γνωστή εικόνα της VW με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής παρά τα σκληρά πλαστικά  στο γεωμετρικό ταμπλό και την ευχάριστη  νότα που προσφέρουν τα χρωματιστά ποιοτικότατα ντεκόρ  που επεκτείνονται και στις πόρτες. Στα hi tech στοιχεία περιλαμβάνεται και η Composition Colour έγχρωμη οθόνη αφής  των 6,5 ιντσών στην βασική έκδοση με την  πλήρη συνδεσιμότητα.( υπάρχει και η επιλογή μεγαλύτερης 8 ιντσών.) Υπάρχει ακόμη  η δυνατότητα παραγγελίας με τον πίνακα ηλεκτρονικής απεικόνισης οργάνων με επιλογές από τον οδηγό ανάλογα με την προτίμηση του. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για 4 επιβάτες με τον πέμπτο να κάνει μικρές παραχωρήσεις για να βολευτεί . Στο πορτμπαγκάζ υπάρχουν διαθέσιμα με την ρεζέρβα ανάγκης 415 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Χάνετε 50 λίτρα όταν το παραγγείλετε σε τετρακίνητη και αν επιλέξετε κανονική ρεζέρβα.

Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 999κ.εκ.  i3, 12v, με 2 ΕΕΚ, άμεσου ψεκασμού,  αποδίδει 115 «ζωντανούς» ίππους στις /5.000-5.500 σ.α.λ. με την ροπή των  20,4 κιλών  να εμφανίζεται σε κλίμακα στροφών από 2.000-3.500 σ.α.λ.  Με  την βοήθεια του πολύ καλού σε κλιμάκωση μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις το εμπροσθοκίνητο VW T-Roc προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις.

Στην πράξη ο χιλιάρης TSI έχει ελαστικότητα από πολύ χαμηλά και φτάνει στα κόκκινα χωρίς να «κομπιάζει» ενώ δείχνει και ήσυχος αν σκεφτείς ότι έχει τρικύλινδρη διάταξη. Είδαμε την βελόνα  του ταχύμετρου να αγγίζει με ευκολία τα 187 χλμ./ώρα ενώ και η επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο 10,1 δευτερόλεπτα ικανοποιεί και με το παραπάνω καθώς το χιλιάρη μοτέρ έχει να αντιμετωπίσει αμάξωμα που ζυγίζει κατά 5 κιλά λιγότερο από 1,2 τόνους. Όσο για την κατανάλωση το T-Roc 1.0 TSi  αποδείχτηκε φειδωλό καθώς πετύχαμε 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ. με αμυντική οδήγηση .Σε γρήγορους ρυθμούς η κατανάλωση  ανέβηκε κατά 1 λίτρο, τιμή που ικανοποιεί και πάλι. (Εκπομπές CO2 117 g/km)

Στον δρόμο κινούμενοι σε γρήγορους ρυθμούς εντοπίσαμε άμεσα την βοήθεια που προσφέρει στην  ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά που προσφέρει η εξαίρετη πλατφόρμα  MQB πάνω στην οποία πατάνε και άλλα μοντέλα του ομίλου.  Στον ανοιχτό δρόμο όπου κινηθήκαμε  το  T-Roc είναι ευθύβολο και ξεκούραστο για οδηγό και επιβάτες. Το τιμόνι είναι άμεσο στις αντιδράσεις με πολύ καλή πληροφόρηση ενώ η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης από τον Karsten Schebsdat δεν αφήνει το αυτοκίνητο να έχει τάσεις «πλεύσης» στις στροφές ακόμη και όταν αυτές είναι «κλειστές». Το ESP όποτε χρειάστηκε επενέβη διακριτικά.  

Στην ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά προσφέρουν βοήθεια στον οδηγό τα στάνταρ συστήματα  Front Assist με City Emergency Braking , Multi Collision Braking (με φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης προς αποφυγή σύγκρουσης ), το σύστημα g παρακολούθησης κίνησης πεζών), το σύστημα  διατήρησης πορείας Lane Assist, Pre-Crash - σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών και  το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού. Στον βασικό εξοπλισμό πέρα από τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες συμπεριλαμβάνονται οι 16άρες  ζάντες αλουμινίου (16”) και ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός  Air-Care, Τα φρένα αποδείχθηκαν άμεσα και ακούραστα ακόμη και σε κατηφορικές διαδρομές με επιβαρυμένη χρήση. Η βασική τιμή της έκδοση Discover του VW T-Roc 1.0 TSI είναι στα  19.650  ευρώ για τη βασική, ενώ η πιο πλούσια έκδοση Advance κοστίζει 21.250 ευρώ.

Bαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top