Οδηγούμε το βελτιωμένο Nissan Juke 1,2 με τα 135 άλογα

Ξεχωριστό σε όλα του

Οδηγούμε το βελτιωμένο Nissan Juke 1,2 με τα 135 άλογα

To Juke από την πρώτη ημέρα που κυκλοφόρησε στους δρόμους εντυπωσίασε με την ξεχωριστή του εμφάνιση που έμοιαζε  να ήρθε από το μέλλον καθώς ακόμη και σήμερα ελάχιστα μοντέλα το πλησιάζουν στην σχεδίαση. Η Ελληνική αντιπροσωπεία ΝΙΚ. Ι. Θεοχαράκης φρόντισε να το ενισχύσει ακόμη περισσότερο και μηχανικά καθώς ανέβασε τα άλογα  από 115 σε 135 (+20)με μια αξιόπιστη λύση και μάλιστα με επίσημη εγγύηση. Το ολοκληρωμένο πακέτο αναβάθμισης ισχύος, τοποθετείται στα μοντέλα QASHQAI, JUKE και PULSAR που εφοδιάζονται με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 λίτρων DiG-T.

Μάλιστα από το συγκεκριμένο πακέτο αναβάθμισης ωφελούνται τόσο οι τωρινοί ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοντέλων, όσο και οι υποψήφιοι αγοραστές καινούργιων, που θέλουν να προσδώσουν ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα και περισσότερες επιδόσεις στο δικό τους αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nissan Sport Team με την αναβάθμιση, επιτυγχάνεται όπως σας είπαμε αύξηση ισχύος κατά 17,5% στην μέγιστη τιμή δηλαδή από 115 σε 135 άλογα στις 5100 σ.α.λ. και αύξηση ροπής κατά 8,4% στην μέγιστη τιμή από 19 κιλά στις 20.6 κιλά στις 3.800 σ.α.λ. Τα αποτελέσματα μάλιστα δεν είναι μόνο στα νούμερα αλλά όπως είδαμε στην δοκιμή μας  και στον δρόμο.

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι εσωτερικά δεν υπάρχει καμιά διαφορά σε σχέση με την «απλή» έκδοση, ενώ εσωτερικά υπάρχει  η τοποθέτηση ενός δεύτερου εγκεφάλου με μια διαδικασία που δεν κρατάει πάνω από μια ώρα. Αυτό βέβαια συνεπάγεται και ότι δεν γίνεται ριζική αλλαγή  με… περίεργες ενισχύσεις που κάνουν κάποιοι που το παίζουν ειδήμονες ενώ διατηρείται και η εργοστασιακή εγγύηση. ΟΙ διαφορές μας έγιναν αντιληπτές από τα πρώτα χιλιόμετρα.  Στο πάτημα του γκαζιού ακόμη και στην επιλογή Eco  νοιώθεις την δυνατή ώθηση που προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,2 λίτρων και μάλιστα με ένα χαρακτηριστικό σφύριγμα  του τούρμπο.

Το μοτέρ είναι αθόρυβο αποδίδει την δύναμη των 135 ίππων με γραμμικό τρόπο ενώ στην επιλογή Sport  όλα γίνονται πιο άμεσα με το γκάζι  να δείχνει ι πιο «σφιχτό». Την διαφορά της δύναμης με τα προγράμματα μέσω της οθόνης στο κέντρο της κονσόλας  από  Eco  σε Normal  και Sport την καταλαβαίνεις καλύτερα όταν κρατήσεις το γκάζι σταθερό και κάνεις την ανάλογη επιλογή . Τα 0-100 χλμ./ώρα με την συνεργασία του πολύ καλού σε κλιμάκωση μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις έρχονται σε 10,1 δευτερόλεπτα λ (-0,5 δευτ..) Όσον φορά την τελική στον ανοιχτό δρόμο το είδαμε να «διακοσαρίζει» με άνεση. Πολλοί βέβαια θα ρωτήσουν δικαιολογημένα  «πόσο παραπάνω καίει; Η διαφορά είναι πολύ μικρή καθώς παρά τις άγριες διαθέσεις μας δεν είδαμε την κατανάλωση να ξεπερνά τα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα την στιγμή που στην «απλή» έκδοση των115 ίππων η μέση κατανάλωση με την ίδια διάθεση ήταν περίπου μισό λίτρο λιγότερο. Την ιδία στιγμή η οδική του συμπεριφορά  είναι απολύτως ασφαλής .

Το άκαμπτο πλαίσιο  οι σφιχτές αναρτήσεις παρά το αυξημένο ύψος προσφέρουν μειωμένες κλίσεις στις στροφές . Το τιμόνι στην επιλογή Sport είναι άμεσο και « βαρύ» στις υψηλές ταχύτητες με το  Nissan Dynamic Control System και τις  3 επιλογές που προαναφέραμε  να προσφέρει την ανάλογη σταθερότητα .Τα φρένα ακολουθούν την πολύ καλή εικόνα που αποκομίσαμε από τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη. Εξωτερικά τώρα σαν το Juke δεν είναι κανένα. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led σε σχήμα «μπούμερανγκ» παραπέμπουν στο σπορ μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας στο 370Z, βρίσκονται ψηλά στο καπό ενώ οι προβολείς έχουν τοποθετηθεί σε σημείο όπου άλλα μοντέλα έχουν τα κύρια φώτα τους..

Η κορμοστασιά του Juke είναι μυώδης με την οροφή να χαμηλώνει στο πίσω μέρος το οποίο και αυτό δείχνει μυώδες με τα φωτιστικά σώματα να έχουν την ίδια σχεδιαστική ταυτότητα με τα μπροστινά. Στο εσωτερικό παρά τα σκληρά πλαστικά η συναρμογή είναι άψογη , δεν ακούγεται κανείς ενοχλητικός θόρυβος ακόμη και όταν περνάς πάνω από κακοτράχαλους δρόμους .

Στα  hi tech στοιχεία είναι ο τρόπος που αλλάζουν «μαγικά» οι ενδείξεις στους διακόπτες πατώντας την επιλογή Climate ή Nissan Dynamic Control System . Το ψηλό κατώφλι της κονσόλας η επιλογή χρωματιστών πλαστικών στην κονσόλα και σε διαφορά εσωτερικά σημεία δίνουν μια νεανική νότα στο Juke που ούτως ή άλλως αποτελεί ένα «προχώ» όχημα. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι ενώ για τις αποσκευές τους έχουν διαθέσιμα 354 λίτρα.

Το νέο Nissan Juke στον προαιρετικό εξοπλισμό έχει το σύστημα Nissan Safety Shield που περιλαμβάνει μεταξύ τοLane Departure Warning το Blind και το σύστημα πανοραμικής θέασης (Around View Monitor) που σας κάνει παιχνίδι το παρκάρισμα. Όμως και στην βασική του έκδοση ο εξοπλισμός είναι πλούσιος περιλαμβάνει ESP, 6 αερόσακους, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες (θερμαινόμενους), ηχοσύστημα και κεντρικό κλείδωμα. Η τιμή για την έκδοση των 115 ίππων είναι στα 17790 ευρώ ενώ για το κιτ της βελτίωσης  η επιβάρυνση αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη,

Βαγγέλης Γκούμας 

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top