Αγάπη μου συρρίκνωσα… το Audi A8

Δείτε το νέο Audi A6

Αγάπη μου συρρίκνωσα… το Audi  A8

Το ολοκαίνουργιο Audi A6 θέτει νέα στάνταρντ στην κατηγορία του, με κορυφαία τεχνολογία, από σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης έως mild-hybrid υλοποίηση, ενώ παράλληλα οι εκτεταμένες δυνατότητες διασύνδεσης και τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός,  το τοποθετούν πολύ πάνω από οποιοδήποτε ανταγωνισμό.

Στην έναρξη της διάθεσής του στις ευρωπαϊκές αγορές η Audi θα προσφέρει το νέο A6 με δύο πανίσχυρους αλλά μεταξένιους κινητήρες - έναν TFSI κι έναν TDI. Η μονάδα βενζίνης είναι ένας 3.0 TFSI turbo V6 των 250 kW (340 ίπποι) και 500 Nm, που επιταχύνει το business sedan από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά 250 χλμ./ώρα (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 6,7 – 7,1, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γρμ./χλμ.: 151 – 161). Ο πετρελαιοκινητήρας 3.0 TDI των 210 kW (286 ίπποι) και 620 Nm εξασφαλίζει παραπλήσιες επιδόσεις (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 5,5 – 5,8, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γρμ./χλμ.: 142 – 150)

Όλοι οι κινητήρες του νέου A6 διαθέτουν τη νέα ήπια υβριδική (mild-hybrid) τεχνολογία της Audi, στην οποία μια γεννήτρια με ιμάντα στη μίζα (belt alternator starter - BAS) συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Το Audi A6 μπορεί να ρολάρει με τον κινητήρα απενεργοποιημένο (coasting) με ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα, ενώ, επιπλέον, ο κινητήρας τίθεται  εκ νέου σε λειτουργία μόλις μετακινηθεί το αυτοκίνητο εμπρός από το A6. Κατά την επιβράδυνση το BAS μπορεί να ανακτήσει ενέργεια μέχρι και 12 kW. Στην πράξη η MHEV, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λίτρα/100 χλμ.. Το νέο Audi Α6 είναι εδώ – τα δεδομένα της κατηγορίας μόλις άλλαξαν.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top