Δείτε σε ποια μοντέλα οφείλει η Nissan τις πωλήσεις της παγκοσμίως

Ποιά είναι η πορεία του Qashqai στην Ελλάδα

Δείτε σε ποια μοντέλα οφείλει η Nissan τις πωλήσεις της παγκοσμίως

Οι παγκόσμιες πωλήσεις των crossover και των SUVs της Nissan, σημείωσαν αύξηση άνω του 12% για το 2017 με περισσότερα από 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Στην κούρσα των πωλήσεων πρωτοστατεί το Kicks, το ολοκαίνουργιο μικρό crossover της Nissan, τα Rogue, X-Trail και Qashqai,  το ανανεωμένο μεγάλο SUV Armada, καθώς  και το πολυτελές compact crossover INFINITI QX30.  Συνολικά, η Nissan αύξησε τον όγκο  πωλήσεων των crossover και SUV μοντέλων της σε όλη την Υφήλιο, κατά σχεδόν 230.000 οχήματα το περασμένο έτος.

Το Kicks σημείωσε μια θεαματική πορεία από το πρώτο κιόλας έτος πωλήσεων, στις αγορές του  Μεξικό, της Λατινικής Αμερικής και της Κίνας, φτάνοντας σχεδόν τις 109.000 πωλήσεις παγκοσμίως. Το μικρό crossover της Nissan θα ξεκινήσει φέτος την εμπορική πορεία του  στις Η.Π.Α. και τον Καναδά, δύο σημαντικές αγορές που  αναμένεται να του  δώσουν περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις. Παράλληλα, τα  Nissan Rogue, X-Trail και Qashqai  σημείωσαν πάνω από 1,38 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως για το 2017, αυξάνοντας τις πωλήσεις τους κατά 10%. 

Το ανανεωμένο Nissan Armada στις ΗΠΑ και η ισχυρή ζήτηση για το Nissan Patrol  στην Μέση Ανατολή, αύξησαν τις πωλήσεις των εν λόγω οχημάτων κατά  79% σε παγκόσμιο επίπεδο, φτάνοντας  σχεδόν τα  80.000 οχήματα και  αποδεικνύοντας ότι τα μεγάλα SUV με σασί τετράγωνης διατομής , έχουν ένθερμο αγοραστικό κοινό. Στην INFINITI, οι πωλήσεις του πολυτελούς compact crossover QX30 αυξήθηκαν κατά  97% το 2017, με  σχεδόν 32.000 πωληθέντα οχήματα κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους πώλησης του μοντέλου. Το μεγάλο SUV QX80 συνέχισε να κερδίζει δυναμική, με περισσότερες από 21.000 πωλήσεις παγκοσμίως.

Τον επόμενο μήνα, η INFINITI θα λανσάρει το ολοκαίνουργιο crossover μεσαίου μεγέθους QX50. Χτισμένο πάνω σε μια νέα πλατφόρμα με εκπληκτική εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση και με τον VC-Turbo, τον πρώτο κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς και με προηγμένες λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης,  Συνολικά, οι πωλήσεις των crossover και των SUV της Nissan έχουν αυξηθεί  κατά 94% στη Λατινική Αμερική και  κατά 16% τόσο στη Βόρεια Αμερική, όσο και στην Κίνα.

Στην Ελλάδα, η  Nissan κατέκτησε την δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων για το 2017, με μερίδιο αγοράς 8,2%. Επιπλέον, το QASHQAI επιβεβαιώνει την κυριαρχία του και στην Ελληνική αγορά, όντας το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην κατηγορία C-SUV,  με 2.578 ταξινομήσεις.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top