Tο Αμερικάνικο Ford F-150 για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στην Ιστορία του με κινητήρα diesel

Ευρωπαϊκή «καρδιά»

Tο Αμερικάνικο Ford F-150 για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ  στην Ιστορία του με κινητήρα diesel

Ο νέος κινητήρας Diesel 3.0L Power Stroke της Ford – που κατασκευάζεται από την Ford Ευρώπης – θα προσφέρει από φέτος στους αγοραστές του F-150 στις ΗΠΑ την καλύτερη ροπή, ικανότητα ρυμούλκησης και μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου στην κατηγορία. Ο πρώτος πετρελαιοκινητήρας που συναρμολογείται στο εργοστάσιο κινητήρων της Ford στο Dagenham (Ηνωμένο Βασίλειο) για το κορυφαίο F-150 της Αμερικάνικης αγοράς, αποδίδει 250 ίππους (253 PS) και 596 Nm ροπής,  γεγονός που το κάνει να υπερέχει από οποιοδήποτε άλλο diesel pickup στην κατηγορία του. Η μέγιστη ροπή, που αποδίδεται από τις 1.750 σ.α.λ., προσδίδει στο θηριώδες pickup ικανότητα  ρυμούλκησης πάνω από 5 τόνους (5.171 kg) και ωφέλιμο φορτίο 916 kg. Όλα αυτά σε συνδυασμό με κατανάλωση καυσίμου 30 mpg στον αυτοκινητόδρομο, σύμφωνα με τα Αμερικανικά πρότυπα δοκιμών.

Το εργοστάσιο κινητήρων της Ford στο Dagenham, τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής diesel της εταιρίας σε όλο τον κόσμο, απασχολεί 3.000 άτομα και πέρσι κατασκεύασε 800.000 κινητήρες που διατέθηκαν στη Βρετανία αλλά και σε άλλες αγορές.Ο νέος 3.0L Power Stroke προσφέρει αυξημένη αντοχή και μειωμένο βάρος χάρη στη χρήση τεχνολογιών, όπως μπλοκ κυλίνδρων από συμπιεσμένο μίγμα γραφίτη - σιδήρου, και ο στρόφαλος από σφυρήλατο χάλυβα.Για ταχύτερη απόκριση και μειωμένη υστέρηση τούρμπο (turbo lag), ο κινητήρας υιοθετεί έναν υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου common-rail βελτιστοποιεί τις επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου, ενώ η υψηλή πίεση ψεκασμού 29.000 psi (2.000 bar) επιτρέπει πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργία με μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Η Ford πούλησε 896.764 φορτηγά F-Series στις ΗΠΑ το 2017 – αύξηση 9,3% μέσα σε ένα χρόνο, που αντιπροσωπεύει την καλύτερη επίδοση από το 2005. Πέρσι, η F-Series γιόρτασε 41 χρόνια ως το Καλύτερο σε Πωλήσεις Pickup στην Αμερική. Η Ford Ευρώπης βρίσκεται στο τιμόνι της τεχνολογικής εξέλιξης παγκόσμιων κινητήρων diesel. Εξειδικευμένο προσωπικό εργάζεται στο Dagenham, καθώς και στο Dunton Technical Centre, (Βρετανία), το Merkenich Technical Centre (Γερμανία) και το Ford European Research & Innovation Centre (Γερμανία).

Βαγγέλης Γκούμας

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top