Το νέο Hyundai i20 1.0Lt Turbo είναι εδώ

Τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με 100 PS και 120 ίππους

Το νέο Hyundai i20 1.0Lt Turbo  είναι εδώ
Στην εισαγωγή ενός νέου κινητήρα για την οικογένεια των i20 προχώρησε η Hyundai. Στοχεύοντας στη δυναμική και αποδοτική οδήγηση, ο νέος Kappa 1.0Lt T-GDI τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι άμεσα διαθέσιμος στο i20 New Generation. Ο κινητήρας T-GDI 1.0Lt διατίθεται σε δύο επίπεδα ιπποδυνάμεων. Με ισχύ 100 PS που στοχεύει στη μεγιστοποιήση της οικονομίας καυσίμου και εστιάζει στην άνεση και με 120 PS που έχει αναπτυχθεί για να διευκολύνει την πιο σπορ οδήγηση, χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση.

Οι νέοι Turbo-GDI κινητήρες του i20 διαθέτουν στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3lt/100km και εκπομπές ρύπων CO2 τόσο χαμηλά όσο 99g/km. Είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στη Γερμανία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, στην ανάπτυξη, στη μηχανική αλλά και τις δοκιμές του νέου κινητήρα, ��τοχεύοντας στη χρήση τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
HYUNDAI 2.jpg
Ο νέος κινητήρας διαθέτει εξαιρετικά αποδοτική καύση και δυναμικές επιδόσεις εκπληρώνοντας τη δέσμεση της Hyundai στη δημιουργία μικρότερων κινητήρων με στόχο την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου. Οι εκδόσεις των 100 PS και 120 PS αποδίδουν και οι δύο μέγιστη ροπή 171,6 Nm στις 1.500 σ.α.λ. παρέχοντας ένα τέλειο συνδυασμό δυναμισμού και αποτελεσματικότητας.Ένας υπερτροφοδότης με ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης βελτιώνει την αποδοτικότητα των καυσίμων με τη μείωση των απωλειών άντλησης, καθώς και τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού και της ροπής στις χαμηλές στροφές. Μια βελτιστοποιημένη δομή διαχωρισμένης ψύξης για την κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ, βελτιώνει την καλή λειτουργία του κινητήρα μέσω πίεσης των τριβών.

Ο κινητήρας έχει παραμείνει κατά το δυνατόν συμπαγέστερος, καθώς η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη μέσα στην κεφαλή του κυλίνδρου και μπορεί συνεπώς να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης του νερού της κυλινδροκεφαλής. Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και εν τέλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.Η προσθήκη των νέων 1,0Lt Turbo 100 ps και 120 ps έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων 1,2Lt 75ps & 84ps βενζίνης, 1,1Lt Turbo Diesel 75ps και 1,4Lt Turbo Diesel 90ps. Έτσι η βενζινοκίνηση για το i20 ξεκινά σήμερα από 11.990€ και η πετρελαιοκίνηση από 13.200€.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top