Η δεύτερη ετήσια έκδοση του Δείκτη Ενθουσιασμού της Nissan, γνωστού και ως Nissan Excitement Index, ξεκινά με την αποκάλυψη πως η είσοδος της Leicester City στο τουρνουά, είναι η πιο συναρπαστική στιγμή σε ολόκληρη την Ευρώπη (50%). Ωστόσο, παρά τον ενθουσιασμό γύρω από το ντεμπούτο της αγγλικής ομάδας στη διοργάνωση, μόλις το 1% των ερωτηθέντων οπαδών πιστεύει ότι έχει πραγματικά μια ευκαιρία για να κερδίσει το πολυπόθητο τρόπαιο.
Στην ερώτηση του ποιοι είναι οι τρεις κορυφαίοι παίκτες της διοργάνωσης, ο Cristiano Ronaldo, ο οποίος σκόραρε το καθοριστικό πέναλτι στον πρόσφατο τελικό του Μιλάνου και ανακηρύχτηκε ως ο UEFA Best Player στην Ευρώπη, ψηφίστηκε επίσης από τους Ευρωπαίους ως ο πιο συναρπαστικός παίκτης (55%). Ακολούθησε ο Lionel Messi (45%), ενώ τρίτος ήρθε ο Antoine Greizmann (33%).
Στο κομμάτι των μεταγραφών, ο Nissan Excitement Index ζήτησε από τους Ευρωπαίους οπαδούς να δηλώσουν τις τρεις πιο συναρπαστικές μετακινήσεις ποδοσφαιριστών. Με βάση τα αποτελέσματα, η άφιξη του Alvaro Morata στη Real Madird και η μεταγραφή του Gonzalo Higuain στη Juventus επιλέχθηκαν από κοινού (40%) ως οι πιο συναρπαστικές μεταγραφές του καλοκαιριού. Ακολούθησε η μεταγραφή του Mario Gotze από την Bayern Munich στην Borussia Dortmund (35%).
Σε ότι αφορά τις προβλέψεις για την επερχόμενη σεζόν, οι Ευρωπαίοι οπαδοί θεωρούν ότι η Barcelona (23%) θα θριαμβεύσει έναντι της αντιπάλου της Real Madrid (19%), σηκώνοντας το βαρυσήμαντο τρόπαιο στον τελικό του Cardiff τον Ιούνιο του 2017.
Μετά από τα ευρήματα του συγκεκριμένου Δείκτη Ενθουσιασμού της Nissan για το 2015-16, ότι δηλαδή οι Ευρωπαίοι ενθουσιάζονται περισσότερο με το ποδόσφαιρο σε σχέση με το σεξ, η έρευνα* ενόψει της νέας σεζόν κατέδειξε ότι η νίκη του UEFA Champions League θεωρείται πιο συναρπαστική (29%) από ό, τι η σχέση με τον / την σύντροφο (16% ), η στιγμή της αποφοίτησης (24%) ή ακόμα και η προαγωγή ή η αύξηση του μισθού (21%). Επιπλέον, ένας στους 10 ισχυρίστηκε ότι θα έχανε την ευκαιρία να βρεθεί στη γέννηση του παιδιού του αν αυτ�� σήμαινε ότι θα πρέπει να βρεθεί σε έναν αγώνα του UEFA Champions League.
Εκτός των παραπάνω, η Nissan συνεχίζει κατ’ αποκλειστικότητα και φέτος με το διαγωνισμό για το Γκολ της Εβδομάδας - Goal Of The Week. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δίνει στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλη την Υφήλιο, την ευκαιρία να ψηφίσουν τα καλύτερα και πιο συναρπαστικά γκολ της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης .
Βαγγέλης Γκούμας